concept cars

KONCEPTAUTOMOBIĻI

Lexus konceptautomobiļi ļauj mums palūkoties uz aizraujošām nākotnes dizaina tendencēm.

main menu lexus brand

DIZAINA
INOVĀCIJAS

Šajā sadaļā aprakstītas mūsu pārsteidzošākās dizaina koncepcijas un sasniegumi.

hybrid cars

HIBRĪDAUTO

Pastāv vairāki hibrīdauto veidi, un tiem visiem ir kas kopīgs.

lexus service

LEXUS
SERVISI

Atrodiet sev tuvāko Lexus centru vai tirdzniecības vietu.

SĀKUMS

Pirms dažiem gadiem Toyota jūrniecības nodaļa ielūdza TMC prezidentu Akio Tojoda (Akio Toyoda) pavadīt vairākas dienas uz ūdens, izmēģinot jaunās Ponam augstākā līmeņa jahtas, kas drīzumā tiktu laistas klajā Japānas tirgū. Kā meistarīgu autovadītāju, Akio Tojodu iespaidoja modernā dizaina korpusu jaudīgās dīzeļa piedziņas ar turbīnām, to vadāmība un stabilitāte, bet kā Lexus International zīmola vadītājs viņš augstu novērtēja arī potenciālo Lexus dzīvesstila papildinājumu, ko sniegtu stilīgas augstākās kvalitātes sporta jahtas.

Tas jūrniecības nodaļai ļāva saskatīt, kā augstas veiktspējas jahtas varētu palīdzēt Lexus zīmolam paplašināties jaunu dzīvesstila un atpūtas jomu virzienā. 2017. gada 12. janvārī Lexus atklāja šā projekta augļus – darbojošos Lexus sporta jahtas konceptu – Di Lido salā Biskeinas līcī, Maiami, Floridā.

DIZAINS

Lexus Dizaina centram Tojotas pilsētā, Japānā, tika lūgts izveidot moderna stila atpūtas braucienu sporta motorjahtas rasējumus sešām līdz astoņām personām, kam jaudu nodrošinātu divi augstas veiktspējas Lexus V8. 2015. gada vasarā dizaina komandas iesniegtos konceptus izvērtēja dizaina nodaļas vadītājs Tokuo Fukuiči (Tokuo Fukuichi), globālā dizaina nodaļas vadītājs un Lexus International prezidents Šigeki Tomojama (Shigeki Tomoyama), kas bija atbildīgs par Toyota jūrniecības nodaļu, un pats prezidents Tojoda. „Lexus sporta jahtas koncepts ļāva mums izpētīt, kā Lexus dizaina valodu varētu izmantot jūrniecības jomā,” stāsta Jošihiro Sava (Yoshihiro Sawa), Lexus International viceprezidents. „Lexus Dizaina centram šis projekts ir bijis ļoti aizraujošs. Ieguldītās pūles izrādījās ārkārtīgi vērtīgas, jo uzjundīja mūsu radošās enerģijas un paplašināja mūsu iztēli attiecībā uz dizaina un dzīvesstila iespējām ārpus autobūves pasaules, kuru mēs pārzinām ļoti labi.”

Izvēlētais koncepts tika pilnveidots visu 2015. gadu – jūrniecības nodaļa izstrādāja jahtas konstrukcijas un visas vadības sistēmas. Kā koncepts, Lexus sporta jahta, kas tika atklāta Maiami, ir unikāls projekts, kura ražošana nav paredzēta. Lai uzbūvētu šo vienu paraugu, jūrniecības nodaļa izvēlējās Pulaski, Viskonsīnā, ASV, esošo uzņēmumu Marquis-Carver Yacht Group, balstoties uz viņu dizaina, konstrukcijas un ražošanas iespējām un pieredzi lielu, ar rokām apstrādājamu kompozītmateriālu konstrukciju veidošanā.

APRĪKOJUMS

Lexus sporta jahtas koncepta dizains ietver augšējo klāju un ārējo korpusu, kurā iestiprināta iekšējā konstrukcija. Katru elementu veido liela, ar rokām darināta viengabala detaļa no kompozītmateriāla – divdaļīga poliuretāna epoksīda sveķiem, kas pastiprināti ar roku darba oglekļa šķiedru audumu, – jeb, citiem vārdiem sakot, no kompozītmateriāla, ko sauc par ar oglekļa šķiedrām stiprinātu plastmasu (CFRP). CFRP ir tehnoloģija, kas tiek izmantota tādos sacīkšu automobiļos un superautomobiļos kā Lexus LFA, augstas veiktspējas lidaparātos, sacīkšu slēpēs un velosipēdos, kā arī pasaules klases sacīkšu burulaivās.

Lexus sporta jahtas unikālā CFRP konstrukcija ietaupa gandrīz 1000 kg salīdzinājumā ar līdzīgu jahtu no ar stikla šķiedru pastiprinātas plastmasas (FRP). Zemūdens korpusa dizains ir veidots pakāpenisks, lai samazinātu ūdens pretestību un uzlabotu vadāmību un līdzsvaru, traucoties lielā ātrumā.

Konceptam jaudu nodrošina divi 5,0 litru V8 benzīna dzinēji, kas izveidoti uz Lexus RC F kupejā, GS F sporta sedanā un jaunajā LC 500 izmantotā 2UR-GSE augstas veiktspējas dzinēja bāzes.

Katrs dzinējs rada vairāk nekā 440 zirgspēku / 446 DIN ZS / 328 kW lielu jaudu, kas ļauj jahtai traukties ar līdz pat 49 jūdžu stundā lielu ātrumu (43 mezgli), dzinējspēku nodrošinot divām hidrauliski kontrolētām dzenskrūvēm jahtas aizmugurē. Ar kursorsviru vadīta dzenskrūve atvieglo jahtas manevrēšanu piestātnē.

Borta sistēmas kapteinis kontrolē un monitorē uz krāsaina skārienjutīgā paneļa, kas atrodas pie stūres. Uz ekrāniem tiek attēlota GPS navigācija, digitālas diagrammas, virsmas radars, zemūdens eholokators, apgaismes un izklaides sistēmu vadības sistēmas. Kapteiņa sēdeklis ir elektriski regulējams; tā roku balstus var atlocīt uz sāniem, izveidojot sēdekļus īpašiem kapteiņa viesiem.

Priekšējās pasažieru kajītes greznais Lexus ādas, koka un stikla dizains aicināt aicina. Bāra lete, sešvietīgs dīvāns ar galdiņu un gaisa kondicionētājs rada patīkamu vidi intīmai atpūtai. Galerijā atrodas divriņķu plīts, izlietne un zemletes ledusskapis, bet labierīcības ietver dušu.

Iebūvētā audio-video izklaides sistēma ir nodrošināta ar tīkla pieslēgumu – ar 4G WiFi un WAN. Skaņas reproducēšanu nodrošina Revolution Acoustics virsmās iestrādātie skaļruņi, kā pārveidotāju izmantojot griestu paneli, un jaudu sniedz Mark Levinson® Reference digitālais pastiprinātājs.

SPECIFIKĀCIJAS

PROGNOZĒTĀS VĒRTĪBAS

Kopējais garums: 12,7 m
Platums: 3,86 m
Kravnesība: 8 personas
Jauda, kopējā: 885 ZS / 897 DIN ZS / 660 kW
Maksimālais ātrums: 43 KTS

VĒSTURISKAIS FONS

Lexus ir Toyota Motor Corporation nodaļa, kas tika nodibināts 1989. gadā, lai izstrādātu un ražotu visaugstākās kvalitātes automobiļus, kādi jelkad būvēti, apņemoties nodrošināt visaugstākā līmeņa klientu apkalpošanu. 2011. gadā kā uzņēmums tika izveidots Lexus International, lai koordinētu zīmola stratēģiju, plānošanu, dizainu, konstruēšanu un ražošanu. 1997. gadā tika nodibināta Toyota Motor Corporation (TMC) jūrniecības uzņēmējdarbības nodaļa (Marine Business Department), un tajā, izmantojot modernas tehnoloģijas un kvalitatīvas kontroles metodes, kas bija izkoptas līdz pilnībai, būvējot Lexus luksusa automobiļus, tika būvētas augstākās kvalitātes jahtas. Toyota Marine Ponam klāsts ietver 26 un 28 pēdas garas stikla šķiedras sporta makšķerēšanas laivas un 31, 35, 37 un 45 pēdas garus luksusa kuterus – ar izturīgiem un klusiem korpusiem, kas viscaur pārklāti ar metinātu A5083 alumīnija sakausējumu. Ponam modeļus darbina augstas efektivitātes dīzeļa turbodzinēji, kas veidoti uz Lexus GX 300d (3,0 litru dīzeļa dzinējs ar turbīnu un 4 cilindriem) un LX 450d (4,5 litru V8 dīzeļa dzinējs ar divām turbīnām) luksusa automobiļu dzinēju bāzes. Toyota Ponam sērija Japānā ir tirgus līderis Premium klases jahtu industrijā.

No 1998. gada līdz 2002. gadam Toyota Marine izstrādāja un ražoja arī Epic sēriju – stikla šķiedras ūdens slēpošanas sacīkšu laivas un veikborda laivas, galvenokārt ASV tirgum. Tās visas darbināja Lexus LS 400 luksusa sedana 4,0 litru 1UZ-FE DOHC V8 benzīna dzinējs. Marquis Yachts, LLC, ir neatkarīgs, privāts uzņēmums Pulaski, Viskonsīnā, kas izstrādā Marquis Yachts un Carver Yachts jahtu dizainus un konstruē un ražo šo zīmolu jahtas. Marquis klāsta dižākais sasniegums ir 73 pēdas gara trīs līmeņu luksusa jahta ar FRP (ar stikla šķiedru pastiprināta plastmasa) korpusu, klāju un virsbūvi.

Vairāk informācijas: www.marquisyachts.com vai www.carveryachts.com.

Lai Jums nodrošinātu vislabāko Lexus pieredzi tiešsaistē, mēs un izvēlētie partneri mūsu vietnē izmantojam sīkdatnes. Ja Jūs turpināsiet pārlūkošanu nemainot iestatījumus, mēs pieņemsim, ka Jūs piekrītat visu Lexus tīmekļa vietnes sīkdatņu izmantošanai.

LASĪT VAIRĀK