2021 lexus hero the art of feeling more

LEXUS JAUNUMI

LEXUS IEPAZĪSTINA AR PĀRSKATU “MĀKSLA SAJUST VAIRĀK”: TAS IR VISAPTVEROŠS IESKATS TUVĀKO GADU TENDENCĒS UN SAGAIDĀMAJĀS UZVEDĪBAS IZMAIŅĀS

  • Atzīmējot pilnīgi jaunā NX laišanu tirgū, Lexus atklāj sabiedrības no jauna definētās prioritātes un to, ka spēja sajust vairāk ir mākslas veids.
    Pārskatā, kas sagatavots pēc Lexus pasūtījuma un izstrādāts sadarbībā ar lielāko pasaules tendenču prognozēšanas aģentūru WGSN, ir sniegts visaptverošs ieskats pēc-pandēmijas pasaulē, izgaismojot tendences un uzvedību, kuru mēs visi esam ievērojuši pēdējo 18 mēnešu laikā, kā arī prioritāšu maiņu, kas pamanāma visās paaudzēs.
    Tagad pēc šīs vienotā sensorās deprivācijas jeb sajūtu trūkuma laika mēs cenšamies ik mirkli sajust vairāk – sākot ar savas ģimenes un draugu palutināšanu ar mājās gatavotām izsmalcinātām maltītēm, līdz pat papildinātās bioloģijas un 3.0 interneta attīstībai un beidzot ar vienkāršu prieku, ko sniedz dejošana. Ziņojums atspoguļo to, cik lielu nozīmi patērētāji turpina piešķirt pieredzei.
    Bažas par iedzīvotāju migrāciju vides un ekonomisko faktoru dēļ ir radījušas aplēses, ka tuvāko trīsdesmit gadu laikā 10% Eiropas pilsētu zaudēs ceturto daļu iedzīvotāju. Viena no pārskata daļām ir par to, kā pilsētu vadītāji uzlabo savas apkaimes, lai apturētu cilvēku aizplūšanu. Paredzams, ka krasi mainīsies arī atpūtas preferences – gandrīz 60% no mums nākamajā braucienā plāno izvairīties no ļaužu pārpildītām vietām. Bet kas tad padara galamērķi par patērētājiem pievilcīgu? Tā kā paredzams, ka kosmosa tūrisms līdz
    2030. gadam būs kļuvis par 2,5 miljardu eiro nozari, vai tiešām mēs visi jau esam tik tuvā attālumā no ārpuszemes pieredzes?
    Lexus radītā "Māksla sajust vairāk", kas iezīmē pilnīgi jaunā NX nonākšanu tirgū, parāda to, ko mēs patiešām vēlamies no savas dzīves un iegādātajiem produktiem – sajust saikni. Un NX ir spējīgs to sniegt, izmantojot mūsdienīgu intuitīvu vadības sistēmu, ergonomiski uzlabotu interjeru un centienus radīt ilgtspējīgu, izsmalcinātu un jaudīgu sniegumu.
    WGSN vairāk nekā 20 gadus ir veltījis pasaules spēcīgāko zīmolu tendenču prognozēšanai. Aģentūras plašais nozares ekspertu tīkls, kas aptver 15 reģionālos birojus, sniedz faktus un iedvesmu vairāk nekā
    43 000 produktu dizaineru un ideju līderiem 32 pasaules tirgos. Tas viss padara WGSN par ideālu partneri Lexus, lai rūpīgi izpētītu un atklātu to, kas ir patiesi svarīgs mūžīgi mainīgajā pasaulē.
    Ziņojuma ietvaros Lexus lūdza četrus tendenču veidotājus (tastemakers) padomāt par savām atziņām, piedāvājot dažas interesantas idejas, kas, viņuprāt, sagaida viņus nākotnē. Viņu vidū topošā Apvienotās Karalistes modes zvaigzne Daniel W. Fletcher, īstenā parīziete, fotogrāfe Floriane de Lassée, ukraiņu baletdejotājs Oļegs Ivenko un itāļu žurnāliste un kulinārijas superzvaigzne Benedetta Parodi.
    Pārskatā ir apkopotas tendenču veidotāju pamatotās prognozes, fiziķu un sociologu pētījumi, kā arī sniegts visaptverošs pārskats par to, ko mēs pērkam un kas mums sagādā prieku. Pārskatā tiek aplūkotas lietas, kas liek ietrīsēties mūsu sirdīm, palīdzot Lexus piešķirt lielāku nozīmi ikvienam, kas sēž pie NX stūres. Just vairāk patiesībā ir mākslas veids.