lexus LF 30 hero

LF-30 ELECTRIFIED

Lexus iepazīstina ar savu redzējumu par nākotnes elektrifikāciju, pirmo reizi pasaulē prezentējot LF-30 Electrified konceptauto

LEXUS LF-30 ELECTRIFIED GALVENĀS IEZĪMES

Nepārtrauktajos centienos nodrošināt inovatīvu un neatkārtojamu pieredzi Lexus atklāja savu “Lexus Electrified” redzējumu par elektrificēto automobiļu gaidāmo paaudzi.

  • 
  

  
    lexus lf 30 section 1

    LF-30 Electrified jaunais konceptauto iemieso redzējumu par Lexus elektrifikāciju

    LF-30 Electrified konceptautomobilis iemieso “Lexus Electrified” vīziju. Tā ārējā izskata ziņā modernā tēla, kādu sagaida no BEV, stila izveide ir ievirzīta mākslinieciskās īpašībās, kuru rezultātā tapusi futūristiska forma, savukārt salons pārliecinoši ietver autonomo braukšanu un citas jaunās tehnoloģijas, kuru mērķis ir manifestēt Lexus raksturīgo pasaules uzskatu. Veiktspēja sakņojas “Lexus Electrified” komponentos, ar Lexus jaunāko tehnoloģiju papildinot mūsu vadošo pozīciju HEV sistēmu attīstīšanā. Precīza elektromotora vadība iespējo tūlītēju parametru ieregulēšanu, kāda nav iespējama tradicionālajos automobiļos. Turklāt LF-30 Electrified ir izmantotas daudzas modernizētas tehnoloģijas ar skatu nākotnē uz 2030. gadu – piemēram, jaunas koncepcijas kabīne, kas balstīta uz cilvēku orientētā dizaina filozofijā un servostūrēšanas sistēmā.

  • 
  

  
    lexus lf 30 section 2

    Futūristiska virsbūve vēsta, kādi būs Lexus Electrified automobiļi uz 2030. gadu

    Pieņemot izaicinājumu, proti, radīt jaunu dizainu, kādu iespējams panākt tikai ar BEV, ko darbina riteņu elektromotori, Lexus ir vizuāli definējis LF-30 Electrified unikālo enerģijas plūsmu. Automobiļa forma ir veidota tā, lai vizuāli paustu enerģiju, kādu rada automobiļa virsbūves stūros izvietotie riteņi ar tiecību uz automobiļa kabīnes pusi garām vadītājam, lai tieši pārplūstu uz ceļa virsmas.

    Izmantojot tāda automobiļa kontūras priekšrocības, kam nav motora pārsega un kas iespējams tādēļ, ka tas ir BEV, Lexus raksturīgā “vārpstas” forma ir pilnveidota, lai pārņemtu visu automobiļa arhitektūru. Logu stikls, kas nepārtraukti sniedzas no priekšpuses līdz aizmugurei, muskuļotie spārni un spārnu formas priekšējie lukturi veido Lexus ikoniskās vārpstas kontūras. Virsbūves forma ir izstrādāta ar eleganti plūdenu priekšdaļu, kas pāriet lineārā un asā aizmugurē. Papildus spārnu formas priekšējiem lukturiem aizmugurējo lukturu un sānu gaisa ieplūdes atveru asums apvienojas, lai panāktu gan izcilu aerodinamiku, gan dzesēšanas veiktspēju, radot stila un funkcionalitātes mijiedarbību.

    Sānu logu caurspīdību iespējams brīvi regulēt, pasažieriem nodrošinot plašus apkārtējās ainavas skatus un augsta līmeņa privātumu naktīs un citās situācijās. Automobiļa priekšējās plaknes krāsa un luminescences raksti palīdz no ārpuses noteikt, vai automobilis ir vadīts parastajā režīmā vai autonomās braukšanas režīmā, atspoguļojot Lexus centienus kā pēc augsta līmeņa stila, tā pēc funkcionalitātes. Virsbūves krāsā Voltaic Sky izmantots moderns, ar metālu piesātināts pārklājums, lai panāktu unikālu kvalitāti, ko akcentē viegli zilzaļš tonis.

TAZUNA

  • Lai augstākā mērā apliecinātu Lexus pārliecinoši uz cilvēku orientēto filozofiju, kabīne tika izstrādāta, pamatojoties uz jauno Lexus koncepciju “Tazuna”. Iedvesmojoties no tā, kā iespējams izmantot vienkāršu pavadu, lai panāktu savstarpēju sapratni starp zirgu un jātnieku, augstā pakāpē koordinēti stūrēšanas vadības ierīcē uzstādītie slēdži un Head-Up displejs, veidojot telpu, kas automobiļa vadītājam sniedz iespēju galveno uzmanību pievērst braukšanai, vienlaikus vadot vairākas funkcijas, tādas kā navigācija un audiosistēma, un braukšanas režīma izvēle, nepārslēdzot savu redzi vai nedarbinot manuālus slēdžus. Kā norāde uz Tazuna kabīnes nākotnes tēlu, LF-30 Electrified izmantoti nākamās paaudzes interfeisi, tādi kā žestu vadība un uzlabota automobiļa informācijas sniegšana, izmantojot AR (papildinātā realitāte). Rezultātā iegūtais salons ir tāds, kas nodrošina komfortu un ērtumu gan vadītājam, gan pasažieriem.

    Ar priekšējā pasažiera sēdekļa veidolu, kas atbalso biznesa klases sēdvietu gaisa lainerī, automobiļa salonā līdztekus valda gan atvērtības, gan ietvertības sajūta. Tas, ka visi slēdži un citi vadības elementi ērti atrodas rokas stiepiena attālumā, tāpat ar žestiem vadāmais lielekrāna displejs pasažiera sēdeklim papildina salona komforta un ērtību sasniegumus.

    Aizmugurējos sēdekļos izmantota mākslīgo muskuļu tehnoloģija, lai sēdeklis pielāgotos sēdētājam un varētu atbalstīt dažādus režīmus, tādus kā atzveltnes atgāšanas, relaksācijas un modrības funkcijas. Mark Levinson® audiosistēma veido jaunas paaudzes klausīšanās vidi, kurā tūlītēja skaļruņu regulēšana rada ideālas akustiskās telpas mūzikas klausīšanās prieku gan vadītājam, gan katram pasažierim un galvas balstos iebūvētie skaļruņi ne tikai rada optimālu audio vidi – tiem ir arī trokšņu izslēgšanas funkcija, pateicoties kam automobilī var baudīt kvalitatīvu klusumu.

    Stikla jumts virs aizmugurējiem sēdekļiem piedāvā balss vadības iespēju un ar žestiem vadītu SkyGate displeja logu, kurā izmantota AR, lai rādītu dažādu veidu informāciju, tādu kā reālistiskas zvaigžņu nosētas debesis, lietotāja iemīļotās videofilmas un pat navigāciju.

    Papildus unikālajam dizainam salons norāda uz nākamās paaudzes luksusa virzību, jo tajā izmantoti ilgtspējīgi materiāli, kas samazina slogu uz apkārtējo vidi. Jakisugi (oglēts ciedrs), tradicionāls japāņu materiāls, ir lietots grīdā un stūrēšanas vadības ierīcē, savukārt otrreizēji pārstrādāts metāls ir sastrādāts šķiedrās, kas izmantotas pītajā durvju apdarē. Šāda pieeja pauž Lexus individualitāti un inovatīvo garu.

    
  

  
    lexus lf 30 section 3

Lexus LF-30 Electrified galvenās specifikācijas

Garums (mm)
5 090
Platums (mm)
1 995
Augstums (mm)
1 600
Garenbāze (mm)
3 200
Svars (kg)
2 400
Brauciena attālums [WLTP] (km)
500
Akumulatora jauda (kW/h)
110
Uzlādes ātrums (kW)
150
0–100 km/h paātrinājums (s)
3.8
Maks. ātrums (km/h)
200
Maks. jauda (kW)/maks. griezes moments (Nm)
400/700