v11 2018 lexus ux hero

LEXUS UX

KOMPAKTĀ KROSOVERA PASAULES PIRMIZRĀDE

Sasveicinieties ar mūsu jauno nelielo SUV.

JAUNI APVĀRŠŅI JAU GAIDA

2018. gada Ženēvas automobiļu izstādē Lexus atklāj kompakto krosoveru Lexus UX. Ar spēcīgu SUV iedvesmotu dizainu un atsaucīgu hečbekam pielīdzināmu vadāmību, UX piedāvā nebijušu luksusa braukšanu pilsētā.

VIDEO PAR UX PIRMIZRĀDI

2018 lexus ux key features
  • SUV STILS

    Stilīgais un atšķirīgais virsbūves dizains padara UX par neatkārtojamu savā klasē, apvienojot drošību ar plašuma sajūtu kompaktā veidolā.

  • PLAŠA PĀRSKATĀMĪBA

    Salonā, uz vadītāju koncentrētā kabīne ir apvienota ar īpaši plašu skatu uz ceļu un paaugstinātu braukšanas pozīciju.

  • HEČBEKA VADĪBA

    Kā pirmais Lexus, kas būvēts balstoties uz jauno globālo arhitektūras platformu (GA-C), UX lepojas ar zemāko smaguma centru savā klasē un izcilu virsbūves stabilitāti, nodrošinot dinamisku, hečbekam pielīdzināmu braukšanas pieredzi.

  • SALONA GREZNĪBA

    Salonā Jūs novērtēsiet Lexus meistarību un augstāko kvalitāti. UX ir jaunas apdares iespējas, ko iedvesmojis japāņu papīra graudainums un tradicionālā Sashiko ādas apdare, kurā izmantota vairāku tekstila izstrādājumu apvienošanas metode.

  • PAŠUZLĀDES HIBRĪDS

    UX 250h sirds ir jaunā, ceturtās paaudzes pašuzlādes hibrīda sistēma ar vēl efektīvāku un jaudīgāku elektromotoru. Esiet gatavi izaicināt ierasto hibrīda vadāmību.

  • 2,0 l BENZĪNA DZINĒJS

    UX 200 darbina jaunais 2,0 litru benzīna dzinējs ar augstu termisko efektivitāti un jaunu tiešās pārslēgšanās nepārtraukti mainīgo transmisiju (CVT).

  • HIBRĪDS VAI BENZĪNS

    UX ir ieviesti divi jauni spēka agregāti: UX 250h ir jauna, ceturtās paaudzes pašuzlādes hibrīda sistēma, bet UX 200 darbina jaunais 2,0 l benzīna dzinējs.

  • 2018 lexus ux portrait go beyond

    LEXUS UX

    TAS VAIRS NAV VISPĀRPIEŅEMTAIS KROSOVERS

    Izaicinot visu iepriekš radīto, pilnīgi jaunais Lexus UX krosovers pretstata spēcīgu pilsētniecisku garu ar nepārprotamu jaudu. Sānu līnijās tā skulpturālā virsbūve pauž tīru un dinamisku enerģiju.

    Priekšpusē, atšķirīgā, zīmolam raksturīgā reste atklāj intriģējošu tīklojumu, kas, plūstot ārā no Lexus centrālās emblēmas, pakāpeniski maina formu, savukārt trīskāršo LED priekšējie lukturi ir papildināti ar bultas uzgaļa formas dienas gaitas lukturiem.

    Meklējot jauninājumus, UX dizaina komanda izstrādāja daudzus aerodinamiskus atklājumus. To skaitā uz aizmugures kombinētiem lukturiem ir uzstādīta “spura”, kas palīdz stabilizēt automobili sānvējā un uz riteņu arkām ir kāpeniskie moldingi, lai uzlabotu braukšanu ap stūriem.

  • 2018 lexus ux portrait embrace japanese

    LEXUS UX

    IZBAUDIET JAPĀŅU MEISTARĪBU UN DIZAINU

    Visiem Lexus UX krosoveriem mūsu radošā komanda uzstādīja mērķi izskaust tradicionālās robežas starp eksterjera un interjera dizainu.

    Vadītāja sēdēšanas pozīcijā, mērinstrumentu panelis šķiet plūst caur vējstiklu uz dzinēja pārsegu. Šis attapīgais risinājums sniedz vadītājam labāku uztveri par automobiļa gabarītiem, turklāt rada izcilu uz priekšu vērstu pārredzamību un automobilis kļūst viegli manevrējams pilsētā.

    Tēma turpinās ar Takumi veidoto Sashiko apari, šūšanas tehniku, ko izmanto, lai stiprinātu džudo un kendo uniformas. Papildus tam viena no UX apdares iespējām ir Shoji bīdāmo papīra durvju raksts, kuru bieži var redzēt japāņu mitekļos.

  • 2018 lexus ux portrait seek new

    LEXUS UX

    MEKLĒJIET JAUNUS ENERĢIJAS UN AIZSARDZĪBAS VEIDUS

    Sākot no nulles, ar pavisam jaunu šasiju un piekari, UX stingrā virsbūve un zemais smaguma centrs padara to par elastīgu krosoveru ar kuru braukt ir tīrā bauda. Jaudu nodrošina viens no diviem uzlabotiem spēka agregātiem: UX 250h ir pašuzlādes hibrīds, kas nodrošina zemu emisiju līmeni un ir pieejams arī ar visu riteņu piedziņu, savukārt dzīvīgo UX 200 darbina benzīna dzinējs.

    Aprīkoti ar daudzām inovatīvām tehnoloģijām kā panorāmas skata monitors un pasaules klases Mark Levinson® Premium Surround sistēma, visi UX modeļi lepojas ar drošību, jo Lexus Safety System + ir to standarta aprīkojumā. Tajā ietverta sadursmes novēršanas sistēma ar gājēju noteikšanas funkciju; joslas ievērošanas sistēma un joslu noteikšanas palīgsistēmu, kas palīdzēs ieturēties joslā; adaptīvo tālo gaismu sistēma, papildu pārredzamībai diennakts tumšajā laikā; un kruīza kontrole ar dinamisko radaru, kas regulē ātrumu attiecībā pret priekšā braucošo automobili.

ŽENĒVAS PRESES KONFERENCE

Next steps