concept cars

KONCEPTAUTOMOBIĻI

Lexus konceptautomobiļi ļauj mums palūkoties uz aizraujošām nākotnes dizaina tendencēm.

main menu lexus brand

DIZAINA
INOVĀCIJAS

Šajā sadaļā aprakstītas mūsu pārsteidzošākās dizaina koncepcijas un sasniegumi.

hybrid cars

HIBRĪDAUTO

Pastāv vairāki hibrīdauto veidi, un tiem visiem ir kas kopīgs.

lexus service

LEXUS
SERVISI

Atrodiet sev tuvāko Lexus centru vai tirdzniecības vietu.

2017. GADA ŽENĒVAS AUTOIZSTĀDĒ
LEXUS ATKLĀJ PILNĪGI JAUNO LS 500h

LEXUS PRESES KONFERENCE NOTIKS 7. MARTĀ
PL. 12.45 4211. STENDĀ, PALEXPO 4. ZĀLĒ.

Pēc LS 500 pasaules pirmizrādes Detroitas autoizstādē, kur tika prezentēts 3,5 l V6 benzīna dzinējs ar divām turbīnām, pilnīgi jauno LS 500h pilno hibrīdu Lexus prezentēs drīzumā notiekošajā Ženēvas automobiļu izstādē.
Pirmoreiz Eiropā tiks prezentēts arī 2017. gada RC F GT3 sacīkšu automobilis, apliecinot zīmola aizvien plašāko līdzdalību autosportā. Citi izstādītie Lexus modeļi būs LC, RC, RC F un RX un NX.

Jaunā dizaina Lexus stends prezentēs Lexus meistarību, kvalitāti un drošību, vienlaikus apmeklētājiem dāvājot imersīvu pieredzi. Jaunais dizains, kas Eiropā pirmo reizi tiks izmantots 2017. gada Ženēvas autoizstādē, izceļ zīmola jauno globālo komunikācijas stratēģiju un saukli – Experience Amazing – pieredzēt apbrīnojamo.

AR PILNĪGI JAUNO 2018. GADA LS
LEXUS ATJAUNINA GLOBĀLO
SEDANU FLAGMANI

RADIKĀLI JAUNS DIZAINS – KUPEJAS TIPA
SILUETS UN PRESTIŽA SEDANA PLAŠUMS

Iespējams, nav neviena cita automobiļa, kas jau kopš izlaides brīža būtu apgriezis kājām gaisā savu kategoriju tik pārliecinoši kā pirmais Lexus LS, kad pirms 28 gadiem tas aizsāka jaunu luksusa zīmolu. 1990. gada LS 400 satrieca līdzšinējos priekšstatus par greznību, izraisot kritiķu slavas dziesmas un pārsteidzot klientus – nosakot jaunus komforta, veiktspējas un brauciena vienmērīguma, klusuma, kvalitātes, uzmanības pret detaļām un uzticamības standartus. Un zīmols turpināja atbalstīt šo revolucionāro automobili, ieviešot un uzturot aizvien jaunus klientu apkalpošanas un apmierinātības standartus.

Šogad Lexus atkārtos šos vēsturiskos notikumus, laižot klajā pilnīgi jauno piektās paaudzes 2018. gada LS flagmaņa sedanu, kas tika atklāts 2017. gada Ziemeļamerikas Starptautiskajā automobiļu izstādē. Jaunā LS salons un eksterjers atspoguļo unikālo un spēcīgo japāņu identitāti un pieeju greznībai. Neraugoties uz to, LS ir zīmola visjaunākais globālais pilsonis, kas būs pieejams aptuveni 90 valstīs visā pasaulē. „LS simbolizēs ne tikai Lexus zīmolu, tas kļūs par visizteiksmīgāko jaunās paaudzes luksusa automobili, kas iemieso Japānas tradīcijas un kultūru,” stāsta Tošio Asahi (Toshio Asahi), jaunā LS galvenais inženieris. „Un kā globālam līderim tam ir daudzkārt jāpārsniedz cerības, kas pasaulei saistās ar luksusa automobiļiem.”

GARĀKS, ZEMĀKS, PLATĀKS –
UN DAUDZ AIZRAUJOŠĀKS

Garāks un zemāks par iepriekšējo sedana modeli, pilnīgi jaunais LS prezentē satriecoši izteiksmīgu dizainu ar kupejas tipa siluetu, ko vēl vairāk izceļ jaunā Lexus dizaina valoda. Jauno, uz autovadītāju centrētās veiktspējas sajūtu rada LS būvēšana uz uzņēmuma pilnīgi jaunās globālās arhitektūras platformas luksusa automobiļiem (GA–L). Šī augstākās kvalitātes, aizmugures piedziņas platforma ir pagarināta versija tai, kas tika izmantota satriecošajai jaunajai Lexus LC 500 kupejai, un dāvās vēl dinamiskāku pieredzi uz ceļa, vienlaikus vēl vairāk uzlabojot izslavēto Lexus komfortu. Pirmais Lexus LS savu slavu ieguva paredzot, ko luksusa klienti vēlētos, nevis tikai sniedzot vairāk to, ko tobrīd piedāvāja pastāvošie luksusa automobiļu zīmoli.

Turpinot šo pieeju, 2018. gada LS sedana plašais salons, unikālais aprīkojums un nākotnes tehnoloģijas jau atkal pārsteigs klientus, ieviešot jauna līmeņa prasības pret globālo sedanu flagmani. „Mēs sev uzstādījām vēl nedzirdēti ambiciozus mērķus un apņēmīgi uz tiem tiecāmies,” turpina LS galvenais inženieris Asahi. „Klientus, kas vēlēsies iegādāties Lexus flagmani, greznība jau ieskauj ik dienas. Tie ir cilvēki, kas augstu vērtē autentiskumu. Mēs nespētu piesaistīt viņu uzmanību, piedāvājot gluži tradicionālu augstākās klases produktu.”

FLAGMANIS IR ATDZIMIS NO JAUNA

Gluži tāpat kā pirmais LS, kas atklāja Lexus zīmolu, pilnīgi jaunais 2018. gada LS turpina zīmola dinamisko virzību. Ikviena LS sedanu paaudze līdz pat šim modelim ir uzlabojusi automobiļa greznību, meistarību, veiktspēju un drošību, bet pats jaunākais modelis mūs iepazīstina arī ar daudz emocionālāku dizainu un vēl aizraujošāku veiktspēju uz ceļa.

Lai radītu pilnīgi jauno LS, Lexus izmantoja šādu pieeju: sākt visu no nulles, iztēloties, kādam būtu jābūt sedanu flagmanim, it kā zīmols tiktu atklāts pilnīgi no jauna. Mērķis nebija uzlabot to, ko Lexus jau ir paveikuši, bet pārspēt globālo luksusa klientu cerības.

Tika saglabāts visus LS modeļus vienojošais pavediens: Omotenashi, japāņu viesmīlības koncepcija. Attiecībā uz luksusa automobiļiem tas nozīmē gādāt par autovadītāju un pasažieriem, paredzot viņu vajadzības, rūpējoties par viņu komfortu un palīdzot pasargāt tos no briesmām.

AUTOMOBIĻA DINAMIKA

Vairāk nekā jelkad agrāk luksusa sedanu īpašnieki vēlas baudīt labāku vadāmību un veiktspēju, neupurējot brauciena komfortu. Sasniegt ideālu līdzsvaru šajās jomās automobilī ir viens no vissarežģītākajiem uzdevumiem, tomēr jaunā Lexus globālā arhitektūra luksusa automobiļiem (GA–L) ir spējusi atbildēt uz šo izaicinājumu. Jaunā platforma debiju piedzīvoja LC 500 kupejā, un tagad tās pagarinātās riteņbāzes versija kalpo par pamatu jaunajam LS. Lai uzlabotu smaguma centra augstuma un svara sadalījumu, jaunais LS tiks piedāvāts tikai vienā garenbāzes versijā ar platu un zemu konstrukciju.

GA-L platforma ir stingrākā visā Lexus vēsturē, nosakot jaunus uzlabotas vadāmības, brauciena vienmērīguma un klusuma standartus. 3125 mm garā riteņu bāze ir par 35 mm garāka nekā pašreizējam LS garās riteņu bāzes modelim. Nepārspējamu braucienu un vadāmības līdzsvaru jaunajā LS palīdz nodrošināt jaunākās paaudzes šasijas kontroles tehnoloģija, kas pazīstama kā integrētā automobiļa dinamikas vadības sistēma (VDIM).

Šī sistēma vienoti kontrolē visas automobiļa palīgsistēmas – bremzēšanu, stūrēšanu, piedziņu un piekari –, pārvaldot kustību uz priekšu, sāniski un vertikāli, kā arī sānslīdi, sasvēršanos sāniski un garenvirzienā. Optimāla visu šo kustību kontrole palīdz sasniegt izcilu brauciena komfortu, uzlabotu vilci, drošību un vadāmības dinamiku. Vadāmību vēl vairāk uzlabo aktīvie stabilizatori un Lexus dinamikas kontroles sistēma (LDH) ar neatkarīgu priekšējo un aizmugures riteņu stūrēšanu. VDIM palīdz uzturēt stabilitāti, ja automobilis šķērso vietas, kur strauji mainās ceļa segums, piemēram, sauss asfalts un ledus.

Radot jauno LS, inženieri izmantoja vieglus materiālus, tostarp īpaši augstas stiepes izturības lokšņu tēraudu un alumīniju, samazinot automobiļa svaru par 90 kg salīdzinājumā ar pašreizējā LS platformu un virsbūvi. Šis ietaupījums, kā arī jaunais V6 dzinējs un uzlabota virsbūves stingrība sniedz vēl dinamiskāku braukšanas pieredzi.

Būtisks nosacījums brauciena veiktspējai ir jaunā platforma, kas pazemina automobiļa smaguma centru, jo lielākā daļa svara, tostarp dzinējs un braucēji, ir novietoti zemāk un vairāk šasijas centrā. Svarīgāko šasijas konstrukciju izturību palīdz uzlabot īpaši stiprinājumi dzinēja nodalījumā, stingri alumīnija priekšējās un aizmugurējās piekares atbalsti un citi elementi.

LS lepojas ar izcilu piekares kalpošanas vēsturi, tomēr Lexus pamanīja iespējas jauniem uzlabojumiem arī šajā jomā. Piemēram, daudzsviru piekarē augšējām un apakšējām kontrolsvirām ir izmantoti dubultie lodšarnīru savienojumi, kas ļauj kontrolēt vissīkākās kustības atbilstoši autovadītāja darbībām un ceļa virsmas apstākļiem. Dubultie lodšarnīru savienojumi ļauj ne vien sadalīt slodzi, bet palīdz arī optimizēt piekares ģeometriju, uzlabojot kontroli pār riteņiem un nodrošinot vēl precīzāku reakciju uz stūrēšanas darbībām. Lai samazinātu neatsperoto masu un tādējādi uzlabotu automobiļa izveicīgumu un komfortu, piekarē plaši tika izmantots alumīnijs.

JAUNA LS VEIKTSPĒJA UN VIENMĒRĪGUMS

V6 AR DIVĀM TURBĪNĀM UN
10 PAKĀPJU TRANSMISIJA

Lai nodrošinātu lielu jaudu un izcilu degvielas efektivitāti, Lexus speciāli jaunajam LS radīja pilnīgi jaunu 3,5 litru V6 dzinēju ar divām pilnīgi jaunām turbīnām, kas izstrādātas ar uzņēmuma F1 tehnoloģiju palīdzību. Jaunais LS dzinējs liecina par Lexus jauno, dinamisko pieeju, kas dāvā V8 līmeņa jaudu, neupurējot degvielas ekonomiju, un turklāt samazina trokšņus un vibrācijas.

Jaunais LS dzinējs nodrošina jaudu, kādu sagaidām no flagmaņa sedana: 310 kW / 421/415 ZS un 600 Nm griezi – būtisks uzlabojums salīdzinājumā ar pašreizējā LS modeļa V8. Garā takts un optimizētā takts un diametra attiecība veicina degvielas sadegšanas ātrumu un abu turbīnu efektivitāti, palīdzot LS sasniegt 0–100 km/h 4,5 sekundēs (AWD).

Iespējams, vēl svarīgāki ir Lexus veiktie dzinēja un transmisijas regulējumi, dāvājot acumirklīgu paātrinājumu un konstantu griezes pieaugumu līdz pat dzinēja sarkanajai līnijai. Cilindru bloka rāmja konstrukcija, jauni dzinēja stiprinājumi, elektrības zudumu vārsts un daudz citu uzlabojumu ļauj nodrošināt pārsteidzošo piedziņas vienmērīgumu, kas raksturīgs Lexus. Autovadītājs varēs mainīt piedziņas atsaucīgumu un sniegtās sajūtas, izvēloties braukšanas režīmus no Normal līdz Sport un Sport+, un pat izplūdes sistēmas skaņa vairos sportiskās sajūtas.

10 pakāpju automātiskā transmisija, kas pirmoreiz sastopama luksusa sedanā, debitēja Lexus LC 500 un nu tiek izmantota arī jaunajā LS flagmaņa sedanā. Griezes pārveidošana tajā notiek automātiski, bet pārnesumu pārslēgšanas laiki līdzinās divu sajūgu transmisiju rādītājiem. Plašais pārslēgšanās raksts, ko nodrošina desmit cieši noregulētas attiecības, ir ideāls jebkuram braukšanas stilam, jo piedāvā optimālāko pārnesumu jebkurā situācijā.

Ir pieejami pārnesumu pārslēgšanas slēdži uz stūres, bet daudzi priekšroku dos modernajai elektroniskās kontroles sistēmai, kas paredz autovadītāja darbības. Sistēma izvēlas ideālāko attiecību, monitorējot paātrinājumu, bremzēšanu un G spēkus, kas iedarbojas uz sāniem.

Paātrinoties, uzsākot braukšanu, zemāko pārnesumu ciešās attiecības un īsais pārslēgšanās laiks sniedz ritmiskas un aizraujošas paātrinājuma sajūtas. Divu turbīnu dzinēja augstā grieze ideāli atbilst augstāko pārnesumu attiecībām, dāvājot mierīgus un bezrūpīgus kruīzus uz šosejas, bet arī acumirklīgu pārslēgšanos uz zemāku pārnesumu, kas sniedz tiešu paātrinājumu bez G atbildes reakcijas aizkavēšanās.

Griezes pārveidotāja darbības pārtraukšana tiek aktivizēta visos diapazonos, izņemot braukšanas uzsākšanu, lai nodrošinātu daudz tiešākas sajūtas un palīdzētu uzlabot degvielas efektivitāti.

UNIKĀLAS IDENTITĀTES
RADĪŠANA

„LS ir Lexus zīmola flagmanis,” apgalvo automobiļa galvenais dizaineris Koiči Suga (Koichi Suga). „Tas iemieso Lexus vēsturi un imidžu vairāk kā jebkurš cits modelis un kalpo kā simbols visam, ko pārstāv mūsu zīmols.” Ievērojot „Yet” filozofiju, kas nodota no paaudzes paaudzē jau kopš paša pirmā LS, Lexus radīja „3 nodalījumu” sedana dizainu, kas piedāvā plašu telpu un komfortu, taču piešķīra automobilim stilīgu 4 durvju kupejas siluetu, kas šķiet jo pievilcīgāks jaunāko luksusa automobiļu klientu acīs. Lexus dizaineri izmantoja visas jaunās platformas sniegtās priekšrocības – prestižam garās riteņu bāzes sedanam raksturīgo zemo profilu un garumu –, piešķirot jaunajam LS izstieptu, pie zemes pieplakušu izskatu. Salīdzinājumā ar pašreizējo LS jaunais modelis ir par apmēram 15 mm zemāks, bet dzinēja nodalījums un bagāžas nodalījums ir attiecīgi par aptuveni 30 mm un 41 mm zemāki. Jaunais LS ir pirmais Lexus sedans ar sešu sānu logu dizainu. Un pirmoreiz Lexus sedanam gludās virsmas logi integrēti vienā līmenī ar sānu statņiem.

Lai zemā profila automobilī gūtu maksimālu vietu galvai, jaunajā LS izmantota uz ārpusi izbīdāma jumta lūka. Unikālais vārpstveida restes dizains – tās tekstūra būtiski mainās atkarībā no apgaismojuma – radīts, gan izmantojot CAD izstrādes rīkus, gan noregulējot tūkstošiem atsevišķo virsmu ar rokām. LS debitē, piedāvājot piecus disku dizainus – divus jaunus 19 collu un trīs 20 collu dizainus. 20 collu Premium diski lepojas ar mirdzošu izskatu, kas radīts, izmantojot galvanizācijas metodi – jonu izsmidzināšanu. Visi disku dizaini, izņemot vienu, ir ar dobu stīpas uzbūvi, kas palīdz samazināt riepu radīto rezonansi.

PROGRESĪVS KOMFORTS UN TRADICIONĀLA IEDVESMA

Jaunu greznības flagmaņa standartu radīšana nav vienkārši jaunu funkciju pievienošana. Omotenashi koncepcijas iedvesmoti, Lexus meklēja veidus, kā piesātināt jaunā LS salonu ar greznību, kas sagaida un ieskauj braucējus, vienlaikus izturoties pret autovadītāju kā pret partneri.

„Jūs vienkārši atverat durvis un acumirklī izbaudāt to intuitīvo sajūtu, ka jūsu acu priekšā ir salons, kas nelīdzinās nevienam luksusa automobiļa salonam pasaulē,” stāsta galvenais dizaineris Suga. Par šo pieeju liecina arī jaunais sēdekļu dizains, tostarp 28 veidos elektriski regulējami priekšējie sēdekļi, kas aprīkoti ar apsildi, ventilāciju un masāžas funkciju.

Organiskās formas priekšējā panelī informācijas displeji sarindoti vienādā augstumā – papildinot „vadības sēdekļa” izkārtojumu, kura centrā ir autovadītāja spēja pārvaldīt visas sistēmas, nemainot sēdēšanas pozīciju.

Papildus centieniem padarīt jauno LS par autovadītāja automobili, Lexus dāsnu uzmanību pievērsa arī aizmugures sēdvietām, izstrādājot ieskaujošu vienlaidu salona apdares, sēdekļu un durvju dizainu. Apsildes, ventilēšanas un masāžas funkcijas aizmugures sēdvietas padara par iekārojamu brauciena pavadīšanas vidi. Elektriski regulējamie priekšējie un aizmugures sēdekļi ar Shiatsu masāžas funkciju un paaugstinātu sēdekļa spilvenu ietilpst plašākā luksusa aizmugures sēdekļa komplektā un dāvā plašāko telpu kājām no visām LS paaudzēm.

Turklāt šajā papildaprīkojuma komplektā iekļauto sēdekli aiz priekšējā pasažiera sēdvietas iespējams atgāzt atpakaļ līdz pat 48 grādiem un pacelt par 24 grādiem, lai palīdzētu aizmugurē sēdošajam pasažierim izkāpt no automobiļa.

Tā kā jaunais LS ir zemāks par iepriekšējām versijām, Lexus pirmo reizi pneimatisko piekari aprīkoja ar iekāpšanas funkciju. Atslēdzot automobili ar inteliģento atslēgu, tiek aktivizēts iekāpšanas režīms, kas automātiski paaugstina automobili un atvirza autovadītāja rokas balstu, atvieglojot apsēšanos.

SASTOPOTIES TRADĪCIJĀM
UN TEHNOLOĢIJĀM

Unikālo LS estētiku pauž arī apgaismojums un uzmanība pret sīkākajām detaļām. Jaunajā apdares elementu radīšanas pieejā atkal izmantota Japānas kultūra, apvienojot tradicionālo japāņu estētiku ar modernām ražošanas tehnoloģijām. Tā atspoguļo zīmolam raksturīgo dizainu, piemēram, brīnišķīgo salona apgaismojumu, kam iedvesmu snieguši japāņu lukturi, un roku balstus, kas, šķiet, peld gaisā tieši blakus durvju paneļiem.

Jaunajā LS sastopamas Shimamoku koka tekstūras iedvesmotas jaunas apdares formas, kurās mākslinieciski apvienota dabiska koka apdare, japāņu izsmalcinātā šķeltā koka un lāzera griešanas tehnoloģiju apdare. Jaunās apdares ir Art Wood/Organic, Art Wood/Herringbone un Laser Cut Special. Salīdzinājumā ar taisnās šķiedras Shimamoku rakstu jaunajā LS izmantots lielāks slīpas šķiedras raksts, kurā izteiksmīgi kontrastē gaišās un tumšās joslas, piešķirot kokam daudz dzīvāku izskatu.

SKAŅAS – GANDRĪZ ABSOLŪTS KLUSUMS
VAI IZCILA MŪZIKA

Lexus ir noregulējuši LS izplūdi, piešķirot tai autoritatīvāku toni, bet salona konstrukcija nodrošina gandrīz pilnīgi klusu braucienu. Salīdzinājumā ar iepriekšējiem LS modeļiem jaunās skaņas izolācijas metodes vēl vairāk apslāpē apkārtējās vides trokšņus. Aktīvā trokšņu kontrole salonu padara vēl klusāku, jo konstatē līdz salonam nonākušās dzinēja skaņas un novērš noteiktas frekvences, no automobiļa skaļruņiem raidot pretējas fāzes skaņas. Dzidru skanējumu LS salonā nodrošina ideālā sagatavotība standarta Premium audiosistēmai vai mūzikas cienītājiem pieejamajam 3D Mark Levinson telpiskās skaņas aprīkojumam ar griestos iebūvētiem skaļruņiem.

Pēdējam pieejama uzlabota grafiska lietotāju saskarne. Tās nākamās paaudzes Remote Touch vadība ir izveidota pēc viedtālruņa darbības principiem un nodrošina pat ar roku rakstīta teksta atpazīšanu. Papildus 12,3 collas platajam navigācijas displejam LS iespējams aprīkot arī ar krāsainu papildaprīkojuma vējstikla displeju (HUD), kas autovadītāja skatiena augstumā projicē dažādu informāciju par braucienu.

UZLABOTAS DROŠĪBAS
FUNKCIJAS

No konstrukcijas viedokļa pilnīgi jaunais Lexus LS piedāvā augsta līmeņa pasīvās drošības sistēmas braucēju aizsardzībai sadursmes gadījumā. Lexus LS ir aprīkots arī ar tehnoloģijām, kas spēj palīdzēt novērst sadursmi pavisam vai vismaz mazināt tās smagumu. LS būs aprīkots ar zīmola Lexus Safety System+ un piedāvās uzlabotu drošības sistēmu, kura ietvers pasaulē pirmo intuitīvo gājēju noteikšanas sistēmu ar aktīvās stūrēšanas funkciju.

Ja sistēma automobiļa braukšanas joslā konstatēs gājēju un sadursme būs nenovēršama, LS automātiski bremzēs un stūrēs apkārt cilvēkam, vienlaikus paliekot savā braukšanas joslā. Lai brīdinātu autovadītāju, tiks izmantots krāsainais vējstikla displejs. Jaunajā LS ir ieviesta arī augsta līmeņa autovadītāja palīgsistēma Lexus CoDrive. Tā ļauj kontrolēt stūrēšanu atbilstoši autovadītāja iecerēm un nodrošinās nepārtrauktu stūrēšanas atbalstu, braucot pa šoseju.

SPECIFIKĀCIJAS

2018. GADA LEXUS LS PAMATSPECIFIKĀCIJAS

Automobiļa tips: Pilna izmēra Premium klases luksusa sedans
Dzinējs: 3,5 l V6, tiešā degvielas iesmidzināšana, divas turbīnas
Transmisija: 10 pakāpju automātiskā
Jauda: 310 kW / 421/415 ZS
Grieze: 600 Nm
Garenbāze: 3125 mm
Kopējais garums: 5235 mm
Augstums: 1450 mm
Platums: 1900 mm
Diski: 19 vai 20 collu

Lai Jums nodrošinātu vislabāko Lexus pieredzi tiešsaistē, mēs un izvēlētie partneri mūsu vietnē izmantojam sīkdatnes. Ja Jūs turpināsiet pārlūkošanu nemainot iestatījumus, mēs pieņemsim, ka Jūs piekrītat visu Lexus tīmekļa vietnes sīkdatņu izmantošanai.

LASĪT VAIRĀK