concept cars

KONCEPTAUTOMOBIĻI

Lexus konceptautomobiļi ļauj mums palūkoties uz aizraujošām nākotnes dizaina tendencēm.

main menu lexus brand

DIZAINA
INOVĀCIJAS

Šajā sadaļā aprakstītas mūsu pārsteidzošākās dizaina koncepcijas un sasniegumi.

hybrid cars

HIBRĪDAUTO

Pastāv vairāki hibrīdauto veidi, un tiem visiem ir kas kopīgs.

lexus service

LEXUS
SERVISI

Atrodiet sev tuvāko Lexus centru vai tirdzniecības vietu.

IEPAZĪSTIETIES AR LFA

LEXUS LFA IR SATRIECOŠS TEHNISKAIS SASNIEGUMS, KAS TIKA PREZENTĒTS 41. STARPTAUTISKAJĀ AUTO IZSTĀDĒ TOKIJĀ 2010. GADĀ UN VIENS PATS SPĒJ KALPOT KĀ JAUNS 21. GADSIMTA SUPERAUTO PARAUGS UN ETALONS.

intro lfa

Straujais un īpaši izstrādātais V10 dzinējs apvienots ar vieglsvara oglekļa šķiedras konstrukciju, kā arī vadības izcilību un intuitivitāti. Uz ceļa tas iedvesmo. Savukārt trasē tas ar rēcienu metas uz priekšu, sasniedzot nervus kutinošu, nenogurdināmu akcelerāciju (0–100 km/h tikai 3,7 sekundēs) un nodrošinot neizsmeļamas jaudas rezerves (maksimālais ātrums – 325 km/h).

Ražošanas apjoms ir stingri ierobežots – pasaulē nekad nebūs vairāk kā 500 šo fantastisko automobiļu. Bet ikviens, kurš spēj novērtēt to, kas ir apbrīnojams, var saprast aizrautību, ar kādu tika izveidots zibensātrais LFA. Šis autobūves meistardarbs ietekmējis arī Lexus piedāvājuma jauno modeļu izstrādi. Tas ir arī desmit gadus ilga darba rezultāts, cenšoties panākt pilnību, un to veikuši Lexus talantīgākie dizaineri un inženieri.

SUPERAUTO RADĪŠANA

SĀKOT DARBU NO GLUŽI BALTAS LAPAS, MŪSU MĒRĶIS BIJA RADĪT LABĀKO BRAUKŠANAS PIEREDZI – TO IZSAKA ARĪ MŪSU DIZAINA FILOZOFIJAS AUGSTĀKAIS PRINCIPS: L-FINESSE. IKVIENA NO DESMITIEM TŪKSTOŠU SASTĀVDAĻU IR UNIKĀLA, EKSKLUZĪVA UN PRECĪZI UZSTĀDĪTA – BIEŽI AR ROKĀM.

Sapņošana, izgudrošana, skicēšana un projektēšana desmitiem gadu garumā ir noslēgusies ar to, ka LFA spēj mainīt mūsu priekšstatus par to, kas ir iespējams. Piemēram, automobiļa slaidā, aerodinamiskā virsbūve. Agrīnie prototipi bija veidoti no alumīnija, bet pat šis vieglais materiāls tika uzskatīts par pārāk smagu, lai nodrošinātu vislabāko automobiļa veiktspēju.

Tādēļ tika pieņemts iedvesmojošs lēmums alumīnija vietā izmantot īpašu oglekļa šķiedras pastiprinātā plastikāta (CFRP) formulu, kas ir īpaši viegls, bet arī nepārspējami izturīgs materiāls. Tā vietā, lai iegūtu to citviet, mēs izgudrojām savu oglekļa šķiedras izgatavošanas procesu, lai nodrošinātu striktu materiāla atbilstību kvalitātes prasībām.

haruhiko2

PĒDĒJO DESMIT GADU LAIKĀ MŪSOS IR MITUSI KAISLĪBA RADĪT PASAULES KLASES LEXUS SUPERAUTO, KAS MESTU IZAICINĀJUMU LABĀKAJIEM SPORTA AUTO, KAS JEBKAD IZGATAVOTI.

Haruhiko Tanahaši (Haruhiko Tanahashi) , LFA galvenais inženieris

ATJAUTĪGS MEISTARDARBS

v10 power

V10 JAUDA

LFA pati būtība ir rokām darinātais 4,8 litru atmosfēriskais V10 dzinējs. Testēts un līdz pilnībai „noslīpēts" Nirburgringas ātrumsacīkšu trasē – šis auto spēj uzņemt apgriezienus tik ātri, ka neviens tradicionālais analogais priekšējā paneļa tahometrs nespēj turēt līdzi. Jauda bez kontroles nav nekas, tāpēc fantastiskais V10 tiek piedāvāts kopā ar zibensātro automātisko sekvenciālo pārnesumkārbu ar sešiem pārnesumiem.

art of noise

DZINĒJA SKAŅAS SKAISTUMS

LFA galvenais inženieris Haruhiko Tanahaši (Haruhiko Tanahashi) apraksta automobiļa rēcošo troksni kā „debešķīgu skaņu”. Satriecošā skaņa nav nejauša. Sadarbībā ar Yamaha mūzikas instrumentu ražotājiem mūsu inženieri ir „pieslīpējuši” LFA dzinēja skaņu tā, lai tā būtu ideāli patīkama – pateicoties unikālai ieplūdes kolektora spraišļu formai.

hot seat

„KARSTAIS SĒDEKLIS”

Skaistais, zemu novietotais LFA salons samontēts ar rokām, izmantojot augstākās kvalitātes materiālus. Mērinstrumentu panelī dominē tikai viens mērinstruments – tahometrs ar animāciju. TFT ekrāns ir līdzīgs klēpjdatora ekrānam, un tā izskats mainās atkarībā no braukšanas režīma. Ja LFA darbojas augstas veiktspējas sporta režīmā, tad ekrāna cipari kļūst lielāki un izteiktāki, ciparnīcas atainojums plūstoši griežas un sarkanā līnija sasniedz tās augšējo iedaļu.

hand crafted

ROKU DARBA MEISTARĪBA

Kā īsts meistardarbs, ikviens V10 dzinējs tiek salikts ar rokām, un par to parakstās atbildīgais inženieris, kurš strādā Lexus LFA komandā. Šī autobūves zinātnieku grupa pacietīgi un rūpīgi radījusi ikvienu no šiem superauto, kam nav līdzīgu. Tiecoties pēc pilnības, viņi izstrādājuši inovatīvas tehnoloģijas un materiālus, kas atstājuši pēdas arī citos Lexus klāsta automobiļos.

body sculpting

VIRSBŪVES FORMAS IZSTRĀDE

Unikāla materiāla – oglekļa šķiedras pastiprinātā plastikāta (CFRP) – izveide devusi LFA estētisku priekšrocību, kā arī vieglāku svaru un lielāku izturību. Materiāla vieglais svars un augstā izturīguma pakāpe talantīgajiem Lexus dizaineriem sniedza iespēju veidot tādas formas un līnijas, kas nebūtu iespējamas metāla virsbūvei. Šī ir Lexus L-Finesse dizaina filozofija jau gluži jaunā līmenī.

breaking the mould

CITA PIEEJA

Lai nodrošinātu optimālu svara sadalījumu, LFA ir ieguvis automobiļa priekšējās un aizmugurējās daļas līdzsvara attiecību 48:52, kas ļauj šim superauto pilnībā realizēt savas dinamikas potenciālu. Galvenie komponenti uzstādīti pēc iespējas tuvāk zemei, panākot neredzēti zemu gravitācijas centru, kas automobili burtiski „pielīmē” pie ceļa. Tas ir automobilis, ar kuru var izbraukt izaicinošos Nirburgringas trases līkumus superlielā ātrumā un saglabājot drošu kontroli.

lfa clip masterpiece orange
haruhiko

LFA IR „TĪRASIŅU” SUPERAUTO, KAS NELĪDZINĀS NEVIENAM CITAM AUTOMOBILIM PIRMS TĀ. PĀRSTEIDZOŠI VIEGLS, JAUDĪGS UN LĪDZSVAROTS – TAS PROJEKTĒTS, LAI SASNIEGTU VIENU MĒRĶI – IEGŪTU PATIESI PĀRĀKU BRAUKŠANAS PIEREDZI.

Haruhiko Tanahaši (Haruhiko Tanahashi) , LFA galvenais inženieris

Lai Jums nodrošinātu vislabāko Lexus pieredzi tiešsaistē, mēs un izvēlētie partneri mūsu vietnē izmantojam sīkdatnes. Ja Jūs turpināsiet pārlūkošanu nemainot iestatījumus, mēs pieņemsim, ka Jūs piekrītat visu Lexus tīmekļa vietnes sīkdatņu izmantošanai.

LASĪT VAIRĀK