concept cars

KONCEPTAUTOMOBIĻI

Lexus konceptautomobiļi ļauj mums palūkoties uz aizraujošām nākotnes dizaina tendencēm.

main menu lexus brand

DIZAINA
INOVĀCIJAS

Šajā sadaļā aprakstītas mūsu pārsteidzošākās dizaina koncepcijas un sasniegumi.

hybrid cars

HIBRĪDAUTO

Pastāv vairāki hibrīdauto veidi, un tiem visiem ir kas kopīgs.

lexus service

LEXUS
SERVISI

Atrodiet sev tuvāko Lexus centru vai tirdzniecības vietu.

LS 600h

IESPAIDĪGA JAUDA, PLŪSTOŠAS LĪNIJAS UN ABSOLŪTA IZSMALCINĀTĪBA – LS 600h RADA JAUNU IZPRATNI PAR TO, KAS IR LUKSUSA SEDANS.


CO2 kombinētajā ciklā (g/km) 199
Kombinētais cikls (l/100km) 8,6
Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h (s) 6,1
Maksimālais ātrums (km/h) 250

NO 117 090 €

AUGSTĀKĀS KLASES LUKSUSS

LS 600h, JAUDĪGĀKAIS PILNĀ HIBRĪDA SEDANS PASAULĒ, IR VIENLĪDZ GREZNS UN NOVATORISKS.

Lai rezultāts būtu apbrīnas vērts, jāiegulda liels darbs. Tādēļ sava pirmā automobiļa, proti, LS 400, izveidē mēs piesaistījām 60 dizainerus un 1400 inženierus, kuru darba rezultātā tapa ārkārtīgi izsmalcināts sedans, kas, 1989. gadā nonākot tirgū, izraisīja revolūciju luksusa klases automobiļu tirgū. Un jaunais LS nav mazāk īpašs. Tas izgatavots visvairāk godalgotajā rūpnīcā uz zemes, un kopumā tam veikti 3000 uzlabojumi. Tas lepojas ar pasaulē platāko multivides displeju, novatorisku gaisa kondicionēšanas sistēmu un progresīvo pirmssadursmes tehnoloģiju. Neticami komfortabls un patīkami vadāms, turklāt tagad pieejams arī F SPORT versijā — tas gluži vienkārši ir visizsmalcinātākais Lexus sedans, kāds jebkad uzbūvēts. Ceļošana ar jauno LS rada ļoti īpašas izjūtas. Tas priecē ar īpašu un iespaidīgu veidolu, kas ietver arī ikonisko vārpstveida režģi hroma ietvarā. Jaunais LS 600h ir arī pirmais Lexus modelis, kam visos ārējos lukturos, tostarp galvenajos lukturos, miglas lukturos un aizmugurējos kombinētajos lukturos, izmantotas gaismas diodes.

Veidojot galvenos lukturus, izstrādes komanda attīstīja Lexus raksturīgo 3 lukturu dizainu. Tuvo gaismu lukturus novietojot augstāk par tālo gaismu lukturiem, tiek panākts dinamisks izskats. Turklāt šis ir pirmais Lexus modelis, kurā izmantoti gaismas diožu virzienrādītāji — katru no tiem veido 12 gaismas diodes. Jaunais LS ir arī pasaulē klusākais luksusa klases sedans: tā "runas uztveršanas indeksa“ vērtība pie ātruma 100 km/h ir gandrīz 100 %, kas nozīmē, ka ceļojot Jūs varat baudīt arī mierīgu sarunu. Tiecoties pēc klusuma, mēs novērsām visus šķēršļus. Pilnveidojot jauno skrūvju metināšanas tehnoloģiju, izmantojot lāzerstaru, lai šasiju padarītu vēl izturīgāku, mēs būtiski samazinājām vibrāciju. Pateicoties gandrīz gludajai automobiļa apakšai un nelielajiem papilspārniem pie priekšējo durvju rāmja moldingiem un aizmugurējiem lukturiem, izdevies mazināt arī vēja radīto troksni. Lai mazinātu ceļa troksni, mēs izstrādājām riteņus ar īpašu dobo aploci, kuras uzdevums ir absorbēt riepu radīto troksni, un optimizējām automobiļa trokšņa slāpēšanas materiālus. Visbeidzot, COMFORT režīms jaunajā braukšanas režīma izvēles sistēmā ļauj noregulēt pneimatisko piekari vienmērīgākai un ērtākai braukšanai.

CENAS UN SPECIFIKĀCIJAS

UZZINIET SĪKĀKU INFORMĀCIJU UN SALĪDZINIET ATŠĶIRĪBAS

LS 600h Executive

  • 19" vieglmetāla diski ar 7 dobiem dubultspieķiem, 245/45 R19 izmēra riepas
  • Gaismas diožu (LED) priekšējie tālās un tuvās gaismas lukturi
  • Automātiskās tālās gaismas sistēma (AHS)
  • Efektīvas Brembo® bremzes, aizmugurē (335 x 22 mm)
  • Efektīvas Brembo® bremzes, priekšā (380 x 36 mm)
  • 12,3” centrālā multimediju sistēma ar ekrāna sadales funkciju un Remote Touch vadību
  • Mark Levinson® Reference Surround skaņas sistēma ar 19 skaļruņiem

NO 117 090 €

IZVĒLIETIES VĒL VIENU VARIANTU, LAI SALĪDZINĀTU

ls 600 hideki watanabe

MĒS NOLĒMĀM, KA JAUNAJAM LS JĀBŪT RADOŠAI NOVIRZEI NO TRADICIONĀLĀS NORMAS. MŪSU MĒRĶIS IR ĪPAŠI PROGRESĪVS UN INTELEKTUĀLS AUTOMOBILIS, KAM PIEMISTU PIEVILKŠANAS SPĒKS JUTEKĻU UN EMOCIONĀLAJĀ LĪMENĪ.

Hideki Watanabe, LS galvenais inženieris

AUTOMOBIĻA IEZĪMES

IEPAZĪSTIET LS 600h LABĀK

LS 600h salonā - Būtiskākās iezīmes

BŪTISKĀKĀS IEZĪMES

Vadītājam un pasažieriem jaunais LS ir neticami ērts risinājums ceļošanai, atpūtai vai darbam. Pat tālākajos ceļojumos. Izsmalcināto vadītāja sēdekli ar ādas apdari iespējams elektriski regulēt 16 dažādos veidos (priekšējā pasažiera sēdekli — līdz 14 veidos), turklāt sēdekļa polsterējums tagad ir par 15 % biezāks. Īpašu komfortu nodrošina jaunais ergonomiskais iegurņa balsts, savukārt papildu aprīkojuma veidā priekšējā pasažiera sēdeklim tagad pieejams arī kāju balsts. Kvalitāti pārrauga "Takumi" meistari, kas strādā mūsu godalgotajā Tahara rūpnīcā: apliecinājums tam ir elegantās apšuvuma detaļas mērinstrumentu paneļa ādas apdarē un precīzi izstrādātās audiosistēmas vadības ierīces no alumīnija. Absolūtai izsmalcinātībai stūre un mērinstrumentu panelis tagad ir pieejams ar jauno "Shimamoku" apdari (koks ar melnas un pelēkas krāsas joslām), kas ietver 67 izgatavošanas posmus 38 dienu garumā.

LS 600h drošība - Būtiskākās iezīmes

BŪTISKĀKĀS IEZĪMES

Jaunais LS priecē ar nevainojami drošu sniegumu gan dienā, gan nakts laikā, un par to gādā progresīvas tehnoloģijas. Aklo punktu monitorēšanas ierīce ietver radaru un brīdina vadītāju par nepamanītiem automobiļiem, kad tiek mainītas joslas. Savukārt, Lexus jaunievedums Adaptive High Beam System (AHS, adaptīvā tālo gaismu sistēma) aktivē galvenajos lukturos iebūvētās žalūzijas, lai daļēji aizēnotu gaismas kūli, kas varētu apžilbināt pretī braucošo automobiļu vadītājus.

Astoņi drošības spilveni (10 drošības spilveni, ja izvēlēts aizmugurējo sēdekļu uzlabošanas komplekts) un drošības jostu priekšspriegotāji palīdz aizsargāt automobilī braucošos, un mūsu novatoriskā pirmssadursmes drošības sistēma ne tikai brīdina par potenciālo apdraudējumu, bet nepieciešamības gadījumā arī palīdz to novērst.

Braucot ar LS 600h - Būtiskākās iezīmes

BŪTISKĀKĀS IEZĪMES

Jaunais LS 600h pārsteidz ar elpu aizraujošu sniegumu, vienlaikus būdams neparasti efektīvs tik lielam un prestižam automobilim. Jaunā Lexus hibrīdsistēma, ko veido 5,0 litru V8 benzīna dzinējs un 224 DIN ZS elektromotors, nodrošina iespaidīgu 445 DIN ZS jaudu, ko izmanto pastāvīgā visu riteņu piedziņas sistēma. Atrodoties pie stūres, Jums būs iespēja izbaudīt strauju paātrinājumu, kamēr CO2 izmešu daudzums ir tik vien kā 199 g/km. Savukārt, ja vēlaties baudīt klusāku braucienu bez jebkādiem izmešiem, ieslēdziet elektromobiļa režīmu. Braukšanas režīma izvēles funkcija piedāvā izvēli no ECO, NORMAL, COMFORT, SPORT S, SPORT S+ un EV (elektromobilis) režīmu, no kuriem pēdējais iezīmīgs ar gandrīz pilnīgi klusu gaitu un nulli izmešu.

Adaptīvā kruīza kontrole

ADAPTĪVĀ KRUĪZA KONTROLE

Adaptīvā kruīza kontrole ir pieejama komplektā ar pirmssadursmes drošības sistēmu, jo tās abas izmanto vienu un to pašu milimetru viļņu radara sistēmu. Tāpat kā tradicionālās kruīza kontroles sistēmas, tā saglabā iepriekš noteikto automobiļa ātrumu, tomēr, pateicoties radaram, tā spēj atpazīt priekšā ar mazāku ātrumu braucošu transportlīdzekli. Tādā gadījumā sistēma atbilstoši samazina kustības ātrumu, pielāgojot dzinēja darbību vai darbinot bremzes.

Jums ir iespēja iestatīt noteiktu attālumu starp Jums un priekšā braucošu automobili, un sistēma to saglabās, pielāgojot ātrumu priekšā braucošā transportlīdzekļa ātrumam. Kad ceļš atkal ir brīvs, adaptīvā kruīza kontrole vienmērīgi atjauno sākotnēji iestatīto ātrumu (0–170 km/).

Lexus Premium navigācijas sistēma ar Lexus pieslēgtajiem pakalpojumiem

LEXUS PREMIUM NAVIGĀCIJAS SISTĒMA AR LEXUS PIESLĒGTAJIEM PAKALPOJUMIEM

12,3 collu ekrānu pārvalda ar Remote Touch vai balss komandām. Sistēma piedāvā krāsainas 3D grafikas un daudz kartēšanas iespēju, bet, kad automobilis novietots stāvvietā, tā spēj pat ģenerēt QR kodu skenēšanai ar viedtālruni, palīdzot Jums sasniegt galamērķi, ejot kājām.

LS nodrošina arī tādus nākamās paaudzes pakalpojumus kā meklēšana tiešsaistē, Google Street View®, Panoramio® un Connected Traffic. Papildu ērtībām Jūs pat varat pārsūtīt maršrutu no datora vai planšetes uz sava auto navigācijas sistēmu.

Komforts salonā

KOMFORTS SALONĀ

Jaunā LS salons piedāvā vienreizēju izsmalcinātību. Ērtākai iekāpšanai vadītāja sēdeklis arī automātiski atbīdās, bet stūre — ievelkas. Standarta aprīkojumā tiek nodrošināti dažādos virzienos regulējami aizmugurējie sēdekļi ar masāžas funkciju un tauriņa formas galvas balstiem. Aizmugurē vidū novietotajā roku balstā ir LCD displejs, kurā var iestatīt klimata zonu salona aizmugurē, vadīt audiosistēmu, kā arī lietot aizmugurējo logu žalūzijas.

Jaunajā LS pieejama vēl viena Lexus inovācija, kas pasaulē tiek izmantota pirmoreiz, proti, īpašā klimata kontroles sistēma. Integrētā sistēma pastāvīgi kontrolē gaisa temperatūru automobilī un ārpus tā un automātiski pielāgo temperatūru vadītāja vietā un arī sēdekļu un stūres temperatūru. Turklāt godalgotā Lexus nanoe® tehnoloģija nodrošina mikroskopisku negatīvi lādētu jonu izplūšanu, kas atsvaidzina gaisu salonā un mitrina matus un ādu.

Intelektuālā apgaismes sistēma

INTELEKTUĀLA APGAISMES SISTĒMA

Jaunajā adaptīvajā tālo gaismu sistēmā izmantota gaismjutīga kamera, kas atpazīst pretī braucošo automobiļu priekšējo lukturu gaismas un priekšā braucošo automobiļu aizmugurējo lukturu gaismas un automātiski aizēno daļu gaismas kūļa ar žalūzijām, lai neapžilbinātu priekšā braucošo automobiļu vadītājus.

Mērinstrumentu panelis un viduskonsole

MĒRINSTRUMENTU PANELIS UN VIDUSKONSOLE

Aprīkots ar pasaulē modernākajām tehnoloģijām, LS nodrošina nepārspējamu „Omotenashi“ (japāņu viesmīlības tradīciju) pieredzi. Kad Jūs tuvojaties ar elektronisko viedatslēgu kabatā vai rokassomiņā, sveicinot iedegas iekāpšanas apgaismojums sānu spoguļos un LED analogais pulkstenis (ar GPS funkciju, kas automātiski noregulē pulksteni atbilstoši vietējai laika zonai). Apsēdieties pie stūres, nospiediet dzinēja iedarbināšanas pogu, un uz centrālā displeja tiks attēlota brīnišķīga animācija, bet mērinstrumentu paneli maigi ieskaus zīdaini balts apgaismojums. Un tas ir tikai sākums. Salonā Jūs varat atslābināties Mark Levinson® audiosistēmas ar 19 skaļruņiem pavadījumā vai skatīties DVD vai Blu-ray® diskus uz 9 collu video ekrāna.

LS vadītāja sēdvieta ir vienkārši apbrīnojama. Pirmās, kam pieskarsieties, būs brīnišķīgi darinātā ādas un koka stūre un pārnesumu svira ar alumīnija apdari. Centrā novietoto, īpaši plato 12,3 collu pilna ekrāna karšu displeju var kontrolēt ar balss komandu vai Remote Touch palīdzību. Dalītā ekrāna iespējas ļauj vienlaikus piekļūt vairāk informācijai, piemēram, Lexus nakts redzamības un Premium navigācijas sistēmām. Citas inovācijas ietver dinamisko LED salona apgaismojuma sistēmu un analogo pulksteni ar GPS funkciju, kas automātiski noregulē pulksteni atbilstoši vietējai laika zonai.

Salona apdares materiālu izvēle

SALONA APDARES MATERIĀLU IZVĒLE

Jums ir iespēja veidot tieši savām individuālajām vēlmēm atbilstošu LS salona apdari. Piedāvājumā ir pieci ādas apdares varianti – Black (melnas krāsas), Mellow White (silti baltas krāsas), Topaz Brown (topāzbrūnas krāsas), Light Grey (gaiši pelēkas krāsas) vai Ivory (ziloņkaula krāsas). Iespējams izvēlēties arī no vairākiem koka ielaidumu variantiem: brūna oša (ar matētu apdari), tumši brūna valrieksta, melni-pelēkas krāsas koka ("Shimamoku"), zelta krāsas oša un bambusa.

Aerodinamika

AERODINAMIKA

Jaunajam LS ir klasē labākie aerodinamikas rādītāji, par ko var pateikties rūpīgi pārdomātām detaļām, piemēram, gandrīz pilnīgi līdzenai automobiļa apakšai un nelieliem papildspārniem uz priekšējo durvju statņiem un aizmugurējiem lukturiem. Šādi papildspārni, kas sākotnēji izmantoti F1 sacīkšu automobiļos, rada gaisa virpuļus, kas veicina gaisa plūsmu virzienā uz automobili un tādējādi uzlabo LS virzību caur gaisu. Tas ne tikai uzlabo stabilitāti un vadību, bet arī veicina efektīvu degvielas izmantojumu un samazina vēja radīto troksni.

Ir darīts arī viss iespējamais, lai novērstu vēja ieplūšanu automobilī. Augstas kvalitātes laminētie stikli, logu rāmju moldingi un ciešais blīvējums nodrošina teicamu izolāciju. Turklāt tas palīdz mazināt arī troksni, ļaujot braucējiem izbaudīt vairāk miera. LS ir automobilis kura vadīšana sagādā absolūtu labsajūtu, un to nodrošina nevainojamais līdzsvars starp enerģisko eksterjeru un mierpilno salonu.

Lexus Hotspot

LEXUS HOTSPOT

Speciāli automobiļiem radīta iekārta, kas ļauj pieslēgt līdz 5 WiFi ierīcēm; tālruņus, planšetdatorus un citas mobilās ierīces. Pastāvīgu barošanu nodrošina pieslēgums automobiļa elektrosistēmai, iekārtai ir antena uztveršanai, braucot lielā ātrumā, un Jūs varat izmantot SIM karti pēc savas izvēles.

Braucēju aizsardzība

BRAUCĒJU AIZSARDZĪBA

Lexus ir padomāts par visu iespējamo negadījumu novēršanai, ietverot progresīvas tehnoloģijas sadursmju novēršanai (kas tomēr nekādi nevar aizvietot uzmanīgu autovadīšanu). Ir darīts viss, lai vadītājs un visi pasažieri visos iespējamos veidos būtu pasargāti no ļaunākā, kas varētu notikt. Patiesi — LS izmantotais drošības aprīkojums pārsniedz visas iespējamās prasības.

LS ir uzstādīti astoņi drošības spilveni (ja izvēlas relaksācijas komplektu, tad to ir līdz vienpadsmit). Tie ietver arī revolucionāru divkameru drošības spilvenu priekšējam pasažierim. Notiekot sadursmei, drošības spilvena centrā izveidojas padziļinājums, lai saudzētu delikātākās sejas daļas, piemēram, degunu un muti.

Turklāt unikāls galvas balsta un sēdekļa aizmugures dizains samazina kakla kustību, tādējādi samazinot kakla skriemeļu traumas iespējamību. Ja draud sadursme (to konstatē aizmugurējā buferī uzstādītais milimetru viļņu radars), priekšējo sēdekļu galvas balsti izbīdās uz augšu un priekšu, nodrošinot galvai papildu atbalstu un amortizāciju un tādā veidā mazinot kakla skriemeļu traumas risku.

Mark Levinson audiosistēma

MARK LEVINSON AUDIOSISTĒMA

Viena no pasaulē izsmalcinātākajām auto izklaides sistēmām, nepārspējamā Mark Levinson® Reference Surround audiosistēma ar 19 skaļruņiem visiem LS 600h modeļiem ietilpst standarta aprīkojumā. Pateicoties tai, pasažieri baudīs nevainojamu 7,1 kanālu telpisko skaņu. Sistēmā ietilpst Bluetooth® mobilā tālruņa savienojums, Aux-in, 2 USB pieslēgvietas iPhone® vai mediju atskaņotāju pieslēgšanai.

Mark Levinson ir viens no pasaulē vislabāk zināmajiem augstākās kvalitātes audioaprīkojuma ražotājiem. Mark Levinson darbojas kopš 1972. gada un ir ieguvis leģendāra uzņēmuma reputāciju, pateicoties viņu ražoto sistēmu pārsteidzošajai spējai nevainojami atspoguļot vissmalkākās mūzikas nianses, oriģinālajam izpildījumam nepievienojot neko lieku, bet arī neko neatņemot. Uzņēmuma dibinātājs Mark Levinson pats ir radījis skatuves skaņu pulti, kas izmantota 1968. gada Vudstokas festivālā, un kopš tā laika viņu pelnīti uzskata par high-end audio industrijas aizsācēju.

Lai gan līdzīgu pieeju izmēģinājuši vairāki luksusa klases automobiļu ražotāji, mēs esam vienīgie, kuru automobiļos izmantots ārkārtīgi kvalitatīvais Mark Levinson aprīkojums. Tā kā Lexus automobiļi ir zinātniski veidoti izsmalcinātai un klusai gaitai, tajās ir izpildīti visi akustiskie priekšnosacījumi, lai braucēji varētu baudīt teju koncertzāles cienīgu skaņas kvalitāti. Mark Levinson sistēma katrā Lexus modelī ir rūpīgi pielāgota: komponentu regulējums, skaļruņu izvietojums un skaņojums ir īpaši pārdomāts, lai izveidotu unikālu akustisko vidi.

Hibrīda jauda

HIBRĪDA JAUDA

LS 600h ļauj baudīt elpu aizraujošu sniegumu, ko nosaka vadošā loma hibrīdtehnoloģiju jomā vairāk nekā desmit gadu garumā. Novatoriskā Lexus Hybrid Drive sistēma intelektuāli savieno precīzi izstrādāto 5 litru tiešās iesmidzināšanas V8 benzīna dzinēju un jaudīgo elektromotoru, sasniedzot satriecošu rezultātu. Kopējā jauda ir 445 DIN ZS, bet paātrinājums no 0 līdz 100 km/h prasa tik vien kā 6,1 sekundi un ir pavisam nemanāms. Ievērojami, proti, līdz 8,6 l/100 km, izdevies samazināt degvielas patēriņu. Savukārt CO2 izmešu daudzums ir tikai 199 g/km, kas ir daudz mazāk, nekā varētu gaidīt no šādas klases automobiļa. Turklāt LS iespējams ieslēgt arī ECO režīmu, kas pielāgo jaudu un klimata kontroli, lai taupītu degvielu un vēl vairāk samazinātu izmešu daudzumu.

LS "smadzenes“ ir progresīvais enerģijas vadības bloks (Power Control Unit, PCU), kas pārrauga unikālā pilnā hibrīda dzinēja enerģijas sadalījumu. Elektromobiļa (EV) režīmā automobilis vispār nerada CO2 vai NOx izmešus, nepatērē degvielu un pārvietojas gandrīz bez skaņas. PCU pēc noklusējuma izmanto šo režīmu uzreiz pēc dzinēja ieslēgšanas vai braucot ar nelielu ātrumu. Savukārt ātrumam pieaugot nemanāmi tiek pieslēgts benzīna dzinējs, un abi enerģijas avoti darbojas harmoniski. Lielākā ātrumā jaudīgais elektromotors tiek izmantots vienmērīgai un tūlītējai griezes momenta kāpināšanai, kad nepieciešams paātrinājums. Kompaktais hibrīda akumulators nekad nav jāuzlādē, jo tam tiek izmantota kinētiskā enerģija, kas rodas bremzēšanas vai ātruma samazināšanas laikā. Pēc tam tā tiek pārveidota uzglabāšanai akumulatorā.

LS izmantota pastāvīgā visu riteņu piedziņas sistēma, kas nodrošina tik spēcīgu vilci, lai būtu iespējams tikt galā pat vissarežģītākajos braukšanas apstākļos. Tā hibrīda transmisija vienā vieglā, kompaktā blokā, kas nav lielāks par tradicionālo pārnesumkārbu, ietver elektromotoru, ģeneratoru, jaudas sadales planetārā pārvada mehānismu un motora ātruma samazināšanas zobratu.

Visā visumā LS 600h ir tehnoloģisko sasniegumu un Lexus inženiertehniskās kompetences paraugs.

Dinamiska vadība

DINAMISKA VADĪBA

Braucot ar jauno LS, Jūs izjutīsiet izteiktu saikni ar automobili, kuram piemīt gan nevainojama stabilitāte, gan pārsteidzoša dinamika. Tā īpaši izturīgā šasija (kas izgatavota, izmantojot jauno lāzermetināšanas un kosmosa zinātnes iedvesmoto līmēšanas tehnoloģiju) ir apvienota ar pneimatisko piekari, kas nodrošina īpaši precīzu vadību un ērtu braukšanu. Standarta aprīkojumā iekļauta mūsdienīgā automobiļa dinamikas integrētās vadības sistēma (Vehicle Dynamics Integrated Management), savukārt stūres mehānisms ar mainīgu pārnesumu attiecību tiek noregulēts atbilstoši automobiļa kustības ātrumam. Avārijas apstākļos tas tiek noregulēts automātiski, lai palīdzētu izvairīties no draudošajām briesmām.

Progresīvā pastāvīgā četru riteņu piedziņa šajā modelī atklāj jaunu vadības un stabilitātes uz ceļa aspektu. Normālos apstākļos sistēma sadala dzinēja jaudu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem attiecībā 40:60. Sarežģītākos braukšanas apstākļos tā momentāni veic jaudas pārdali, lai nodrošinātu spēcīgāku vilci tur, kur tā visvairāk nepieciešama. LS 600h standarta aprīkojumā ir augstas veiktspējas Brembo® bremzes, kas nodrošina labākas automobiļa apstādināšanas iespējas.

Piekare

PIEKARE

LS teicamais līdzsvars un manevrētspēja ir meistarīgu autobūves speciālistu darba rezultāts. Savukārt saikni, ko vadītājs sajūt ar šo iedvesmojošo sedanu, vismaz daļēji nosaka tā vieglā multi-link pneimatiskā piekare no alumīnija, kas izmantota gan automobiļa priekšā, gan aizmugurē. Tā savienota ar augstas veiktspējas pneimatiskajiem amortizatoriem, kas nodrošina teicamu vadību un braukšanas komfortu. Adaptīvā regulējamā piekare ļauj vadītājam pielāgot vadīšanas iezīmes, izmantojot Drive Mode Select (braukšanas režīma selektors) funkciju. LS vadīšana ļauj gūt nevainojama plūduma un absolūtas kontroles pieredzi.

Salona apgaismojums

DINAMISKS LED SALONA APGAISMOJUMS

Tuvojieties automobilim, un tas sveicinot ieslēgs iekāpšanas apgaismojumu sānu spoguļos un pulksteņa apgaismojumu salonā. Atslēdziet durvis, un ieslēgsies dienas gaitas lukturi – it kā LS pamostos. Nospiediet START pogu, un uz multivides displeja tiks attēlota eleganta animācija un mērinstrumentu panelis liegi izgaismosies.

Nakts redzamības sistēma

NAKTS REDZAMĪBAS SISTĒMA

Apvienojot jaudīgu infrasarkano kameru ar tuvās infrasarkanās gaismas prožektoriem, nakts redzamības sistēma uztver automobiļa priekšā izgaismoto nakts attēlu. Attēlots uz 12,3 collu displeja, tas palīdz noteikt priekšā esošus objektus, krietnu laiku pirms tos iespējams saskatīt ar neapbruņotu aci.

Vairāk informācijas lūdziet tuvākajā pārstāvniecībā.

NAV REZULTĀTU

Nav tāda automobiļa aprīkojuma, kas atbilstu Jūsu meklēšanai. Lūdzu, paplašiniet savu meklēšanu un mēģiniet vēlreiz.

ls 600 hideki watanabe

VIENA NO PAMATA KONCEPCIJĀM IR TĀDA, KA ŠIS AUTOMOBILIS IR, KĀ MĒS TO SAUCAM, "UZ CILVĒKU VĒRSTA INŽENIERZINĀTNE“. RUNA IR PAR NEVAINOJAMU VIESMĪLĪBU, UN TIEK NEMANĀMI SAGAIDĪTA MŪSU KLIENTU VAJADZĪBU APMIERINĀŠANA. MĒS VĒLAMIES, LAI JAUNAJĀ LS JŪS JUSTOS GAIDĪTS UN PAVISAM DABISKI — KĀ MĀJĀS.

Hideki Watanabe, LS galvenais inženieris

LS 600h F SPORT

ls600h 2017 fsport

ELPU AIZRAUJOŠS DIZAINS

LS 600h F SPORT apvieno drosmīgu dizainu ar ekskluzīvi noregulētu vadāmību, ko izstrādājusi komanda, kas bija atbildīga par leģendārā LFA superautomobiļa un F veiktspējas modeļu, RC F un GS F izstrādi. Rezultāts liks Jūsu sirdspukstiem auļot. Eksterjera uzlabojumi ietver lielāku Lexus zīmola vārpstveida resti ar „L“ tīkla raksta ielaidumiem, melnas ventilācijas atveres un aerodinamiskas spuras lielākam piespiedējspēkam.

Salonā sportiski fokusētā autovadītāja kabīne ļaus Jums nevainojami saplūst ar Jūsu F SPORT. Ar rokām šūdinātie sporta sēdekļi ieskaus Jūs no gurniem līdz pat pleciem. Tikmēr ergonomiskā sporta stūre un slīpētie alumīnija pedāļi sniegs neaprakstāmas izjūtas, lai Jūs varētu izbaudīt ikvienu braucienu.

Lai Jums nodrošinātu vislabāko Lexus pieredzi tiešsaistē, mēs un izvēlētie partneri mūsu vietnē izmantojam sīkdatnes. Ja Jūs turpināsiet pārlūkošanu nemainot iestatījumus, mēs pieņemsim, ka Jūs piekrītat visu Lexus tīmekļa vietnes sīkdatņu izmantošanai.

LASĪT VAIRĀK