concept cars

KONCEPTAUTOMOBIĻI

Lexus konceptautomobiļi ļauj mums palūkoties uz aizraujošām nākotnes dizaina tendencēm.

main menu lexus brand

DIZAINA
INOVĀCIJAS

Šajā sadaļā aprakstītas mūsu pārsteidzošākās dizaina koncepcijas un sasniegumi.

hybrid cars

HIBRĪDAUTO

Pastāv vairāki hibrīdauto veidi, un tiem visiem ir kas kopīgs.

lexus service

LEXUS
SERVISI

Atrodiet sev tuvāko Lexus centru vai tirdzniecības vietu.

LS 600h L

IESPAIDĪGA JAUDA, PLŪSTOŠAS LĪNIJAS UN ABSOLŪTA IZSMALCINĀTĪBA – LS 600h L RADA JAUNU IZPRATNI PAR TO, KAS IR LUKSUSA SEDANS.


CO2 kombinētajā ciklā (g/km) 199
Kombinētais cikls (l/100km) 8,6
Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h (s) 6,1
Maksimālais ātrums (km/h) 250

NO 137 730 €

AUGSTĀKĀS KLASES LUKSUSS

LS 600h L, JAUDĪGĀKAIS PILNĀ HIBRĪDA SEDANS PASAULĒ: VERSIJA AR PAGARINĀTO BĀZI PIEDĀVĀ LUKSUSU, KO SNIEDZ PAPILDU TELPA.

Lai rezultāts būtu apbrīnas vērts, jāiegulda liels darbs. Tādēļ sava pirmā automobiļa, proti, LS 400, izveidē mēs piesaistījām 60 dizainerus un 1400 inženierus, kuru darba rezultātā tapa ārkārtīgi izsmalcināts sedans, kas, 1989. gadā nonākot tirgū, izraisīja revolūciju luksusa klases automobiļu tirgū. Un jaunais LS nav mazāk īpašs. Tas izgatavots visvairāk godalgotajā rūpnīcā uz zemes, un tam kopumā ir veikti 3000 uzlabojumi. Tas lepojas ar pasaulē platāko multivides displeju, novatorisku gaisa kondicionēšanas sistēmu un progresīvo pirmssadursmes tehnoloģiju. Neticami komfortabls un patīkami vadāms, turklāt tagad pieejams arī F SPORT versijā — tas gluži vienkārši ir visizsmalcinātākais Lexus sedans, kāds jebkad uzbūvēts. Ceļošana ar jauno LS rada ļoti īpašas izjūtas. Tas priecē ar īpašu un iespaidīgu veidolu, kas ietver arī ikonisko vārpstveida režģi hroma ietvarā. Jaunais LS 600h L ir arī pirmais Lexus modelis, kam visos ārējos lukturos, tostarp priekšējos lukturos, miglas lukturos un aizmugurējos kombinētajos lukturos, izmantotas gaismas diodes.

Veidojot priekšējos lukturus, izstrādes komanda attīstīja Lexus raksturīgo 3 lukturu dizainu. Tuvo gaismu lukturus novietojot augstāk par tālo gaismu lukturiem, tiek panākts dinamisks izskats. Turklāt šis ir pirmais Lexus modelis, kurā izmantoti gaismas diožu virzienrādītāji — katru no tiem veido 12 gaismas diodes. Jaunais LS ir arī pasaulē klusākais luksusa klases sedans: tā "runas uztveršanas indeksa“ vērtība pie ātruma 100 km/h ir gandrīz 100 %, kas nozīmē, ka ceļojot Jūs varat baudīt arī mierīgu sarunu. Tiecoties pēc klusuma, mēs novērsām visus šķēršļus. Pilnveidojot jauno skrūvju metināšanas tehnoloģiju, izmantojot lāzerstaru, lai šasiju padarītu vēl izturīgāku, mēs būtiski samazinājām vibrāciju. Pateicoties gandrīz gludajai automobiļa apakšai un nelielajiem papildspārniem pie priekšējo durvju rāmja moldingiem un aizmugurējiem lukturiem, izdevies mazināt arī vēja radīto troksni. Lai mazinātu ceļa troksni, mēs izstrādājām riteņus ar īpašu dobo aploci, kuras uzdevums ir absorbēt riepu radīto troksni, un optimizējām automobiļa trokšņa slāpēšanas materiālus. Visbeidzot, COMFORT režīms jaunajā braukšanas režīma izvēles sistēmā ļauj noregulēt pneimatisko piekari vienmērīgākai un ērtākai braukšanai.

CENAS UN SPECIFIKĀCIJAS

UZZINIET SĪKĀKU INFORMĀCIJU UN SALĪDZINIET ATŠĶIRĪBAS

LS 600h Long Luxury

  • 19" vieglmetāla diski ar 7 dobiem dubultspieķiem, 245/45 R19 izmēra riepas
  • Gaismas diožu (LED) priekšējie tālās un tuvās gaismas lukturi
  • Kartes atslēga
  • Stikla jumta lūka, elektriski paceļama un atbīdāma
  • Automātiskās tālās gaismas sistēma (AHS)
  • 12,3” centrālā multimediju sistēma ar ekrāna sadales funkciju un Remote Touch vadību
  • Aizmugures sēdekļa izklaides sistēma ar nolaižamu 9" monitoru un tālvadību
  • Mark Levinson® Reference Surround skaņas sistēma ar 19 skaļruņiem
  • Aizmugures klimata kontroles sistēmas papildinājums, atsevišķa temperatūras regulēšana kreisajai un labajai pusei
  • Priekšējā paneļa un durvju ādas apdare

NO 137 730 €

IZVĒLIETIES VĒL VIENU VARIANTU, LAI SALĪDZINĀTU

ls 600h l hideki watanabe

VIENA NO PAMATA KONCEPCIJĀM IR TĀDA, KA ŠIS AUTOMOBILIS IR, KĀ MĒS TO SAUCAM, "UZ CILVĒKU VĒRSTA INŽENIERZINĀTNE“. RUNA IR PAR NEVAINOJAMU VIESMĪLĪBU, UN TIEK NEMANĀMI SAGAIDĪTA MŪSU KLIENTU VAJADZĪBU APMIERINĀŠANA. MĒS VĒLAMIES, LAI JAUNAJĀ LS JŪS JUSTOS GAIDĪTS UN PAVISAM DABISKI — KĀ MĀJĀS.

Hideki Watanabe, LS galvenais inženieris

AUTOMOBIĻA IEZĪMES

IEPAZĪSTIET LS 600h L LABĀK

LS 600h L salonā - Būtiskākās iezīmes

BŪTISKĀKĀS IEZĪMES

Vadītājam un pasažieriem jaunais LS ir neticami ērts risinājums ceļošanai, atpūtai vai darbam. Pat tālākajos ceļojumos. Izsmalcināto vadītāja sēdekli ar ādas apdari iespējams elektriski regulēt 16 dažādos veidos (priekšējā pasažiera sēdekli — līdz 14 veidos), turklāt sēdekļa polsterējums tagad ir par 15 % biezāks. Īpašu komfortu nodrošina jaunais ergonomiskais iegurņa balsts, savukārt papildu aprīkojuma veidā priekšējā pasažiera sēdeklim tagad pieejams arī kāju balsts. Kvalitāti pārrauga "Takumi" meistari, kas strādā mūsu godalgotajā Tahara rūpnīcā: apliecinājums tam ir elegantās apšuvuma detaļas mērinstrumentu paneļa ādas apdarē un precīzi izstrādātās audiosistēmas vadības ierīces no alumīnija. Absolūtai izsmalcinātībai stūre un mērinstrumentu panelis tagad ir pieejams ar jauno "Shimamoku" apdari (koks ar melnas un pelēkas krāsas joslām), kas ietver 67 izgatavošanas posmus 38 dienu garumā.

Tiem, kuri vēlas tikt vizināti, LS 600h L ar garo bāzi iespējams aprīkot ar atlaižamu relaksācijas sēdekli ar kāju balstu. Astoņas gaisa kabatas veic Šiacu plecu un muguras masāžu.

Braucot ar LS 600h L - Būtiskākās iezīmes

BŪTISKĀKĀS IEZĪMES

Jaunais LS 600h L pārsteidz ar elpu aizraujošu sniegumu, vienlaikus būdams neparasti efektīvs, kas ir neierasti tik lielam un prestižam automobilim. Jaunā Lexus hibrīdsistēma, ko veido 5,0 litru V8 benzīna dzinējs un 224 DIN ZS elektromotors, nodrošina iespaidīgu 445 DIN ZS jaudu, ko izmanto pastāvīgā visu riteņu piedziņas sistēma. Atrodoties pie stūres, Jums būs iespēja izbaudīt strauju paātrinājumu, kamēr CO2 izmešu daudzums ir tik vien kā 199 g/km. Savukārt, ja vēlaties baudīt klusāku braucienu bez jebkādiem izmešiem, ieslēdziet elektromobiļa režīmu. Braukšanas režīma izvēles funkcija piedāvā izvēli no ECO, NORMAL, COMFORT, SPORT S, SPORT S+ un EV (elektromobiļa) režīmu, no kuriem pēdējais iezīmīgs ar gandrīz pilnīgi klusu gaitu un nulli izmešu.

LS 600h L drošība - Būtiskākās iezīmes

BŪTISKĀKĀS IEZĪMES

Jaunais LS priecē ar nevainojami drošu sniegumu gan dienā, gan nakts laikā, un par to gādā progresīvas tehnoloģijas. Aklo punktu monitorēšanas ierīce ietver radaru un brīdina vadītāju par nepamanītiem automobiļiem, kad tiek mainītas joslas. Savukārt, Lexus jaunievedums Adaptive High Beam System (AHS, adaptīvā tālo gaismu sistēma) aktivē galvenajos lukturos iebūvētās žalūzijas, lai daļēji aizēnotu gaismas kūli, kas varētu apžilbināt pretī braucošo automobiļu vadītājus.

Astoņi drošības spilveni (10 drošības spilveni, ja izvēlēts aizmugurējo sēdekļu uzlabojumu komplekts) un drošības jostu priekšspriegotāji palīdz aizsargāt automobilī braucošos, un mūsu novatoriskā pirmssadursmes drošības sistēma ne tikai brīdina par potenciālo apdraudējumu, bet nepieciešamības gadījumā arī palīdz to novērst.

Adaptīvā kruīza kontrole

ADAPTĪVĀ KRUĪZA KONTROLE

Adaptīvā kruīza kontrole ir pieejama komplektā ar pirmssadursmes drošības sistēmu, jo tās abas izmanto vienu un to pašu milimetru viļņu radara sistēmu. Tāpat kā tradicionālās kruīza kontroles sistēmas, tā saglabā iepriekš noteikto automobiļa ātrumu, tomēr, pateicoties radaram, tā spēj atpazīt priekšā ar mazāku ātrumu braucošu transportlīdzekli. Tādā gadījumā sistēma atbilstoši samazina kustības ātrumu, pielāgojot dzinēja darbību vai darbinot bremzes.

Jums ir iespēja iestatīt noteiktu attālumu starp Jums un priekšā braucošu automobili, un sistēma to saglabās, pielāgojot ātrumu priekšā braucošā transportlīdzekļa ātrumam. Kad ceļš atkal ir brīvs, adaptīvā kruīza kontrole vienmērīgi atjauno sākotnēji iestatīto ātrumu (0–170 km/).

Braucēju aizsardzība

BRAUCĒJU AIZSARDZĪBA

Lexus ir padomāts par visu iespējamo negadījumu novēršanai, ietverot progresīvas tehnoloģijas sadursmju novēršanai (kas tomēr nekādi nevar aizvietot uzmanīgu autovadīšanu). Ir darīts viss, lai vadītājs un visi pasažieri visos iespējamos veidos būtu pasargāti no ļaunākā, kas varētu notikt. Patiesi — LS izmantotais drošības aprīkojums pārsniedz visas iespējamās prasības

Par visu braucēju drošību gādā līdz vienpadsmit (ar relaksācijas sēdekli) drošības spilveni, kas ietver divpakāpju drošības spilvenus vadītājam/priekšējam pasažierim un ceļgalu drošības spilvenus. Papildu aizsardzību pret traumām priekšējam pasažierim nodrošina arī novatoriskais divkameru drošības spilvens, kas veidots tā, lai saudzētu delikātākās sejas daļas. Ir iespējams izvēlēties arī revolucionāro drošības spilvenu aizmugurējo sēdekļu pamatnē. Tas pieejams tikai šīs klases automobiļiem un piepūš sēdekļa priekšējo daļu, novēršot pasažieru slīdēšanu uz priekšu.

Turklāt unikāls galvas balsta un sēdekļa aizmugures dizains samazina kakla kustību, tādējādi samazinot kakla skriemeļu traumas iespējamību. Ja draud sadursme (to konstatē aizmugurējā buferī uzstādītais milimetru viļņu radars), priekšējo sēdekļu galvas balsti izbīdās uz augšu un priekšu, nodrošinot galvai papildu atbalstu un amortizāciju un tādā veidā mazinot kakla skriemeļu traumas risku.

Mērinstrumentu panelis un konsole

MĒRINSTRUMENTU PANELIS UN KONSOLE

Būdams aprīkots ar pasaulē progresīvākajām tehnoloģijām, LS iepriecina ar "Omotenashi“ (viesmīlības apzīmējums japāņu kultūrā) principiem atbilstošu sagaidīšanu. Kad tuvojaties automobilim ar kabatā vai rokassomā ievietotu elektronisko viedatslēgu, ieslēdzas sānu spoguļu apgaismes ierīces un analogā pulksteņa (ar GPS funkciju, kas automātiski noregulē pulksteņa rādījumu atbilstoši vietējai laika zonai) gaismas diodes, nodrošinot izsmalcinātu sagaidīšanu. Kad esat apsēdies, piespiediet starta pogu, un centrālajā ekrānā sākas aizraujoša animācija, kamēr pa mērinstrumentu paneli plūst zīdaini baltas krāsas gaisma. Taču tas ir tikai sākums. Salonā Jūs varat iepriecināt sevi ar 19 skaļruņu Mark Levinson® audiosistēmas skanējumu vai skatīties DVD vai Blu-ray® diskus 9" videoekrānā.

Jaunā LS vadītāja vieta ir patiesi lieliska. Jūsu pirmais kontakta punkts ir teicami izstrādātā stūre un pārnesumu pārslēgšanas bloks ar alumīnija apdari. Pasaulē lielāko 12,3" centrālo ekrānu var vadīt ar balss komandu vai pults palīdzību, turklāt tas ir nevainojami novietots, lai nodrošinātu atslābinātu braukšanu. Ekrāna dalīšanas funkcija ļauj vienlaikus piekļūt informācijai, piemēram, kartei/audiosistēmai vai Lexus Night View datiem/kartei. Neapgrūtinātai braukšanai atpakaļgaitā tajā tiek rādīti arī atpakaļskata kameras uzņēmumi.

Intelektuālā apgaismes sistēma

INTELEKTUĀLA APGAISMES SISTĒMA

Jaunajā adaptīvajā tālo gaismu sistēmā izmantota gaismjutīga kamera, kas atpazīst pretī braucošo automobiļu priekšējo lukturu gaismas un priekšā braucošo automobiļu aizmugurējo lukturu gaismas un automātiski aizēno daļu gaismas kūļa ar žalūzijām, lai neapžilbinātu priekšā braucošo automobiļu vadītājus.

Komforts salonā

KOMFORTS SALONĀ

Jaunā LS salons piedāvā vienreizēju izsmalcinātību. Ērtākai iekāpšanai vadītāja sēdeklis arī automātiski atbīdās, bet stūre — ievelkas. Standarta aprīkojumā tiek nodrošināti dažādos virzienos regulējami aizmugurējie sēdekļi ar masāžas funkciju un tauriņa formas galvas balstiem. Aizmugurē vidū novietotajā roku balstā ir LCD displejs, kurā var iestatīt klimata zonu salona aizmugurē, vadīt audiosistēmu, kā arī lietot aizmugurējo logu žalūzijas.

Jaunajā LS pieejama vēl viena Lexus inovācija, kas pasaulē tiek izmantota pirmoreiz, proti, īpašā klimata kontroles sistēma. Integrētā sistēma pastāvīgi kontrolē gaisa temperatūru automobilī un ārpus tā un automātiski pielāgo temperatūru vadītāja vietā un arī sēdekļu un stūres temperatūru. Turklāt godalgotā Lexus nanoe® tehnoloģija nodrošina mikroskopisku negatīvi lādētu jonu izplūšanu, kas atsvaidzina gaisu salonā un mitrina matus un ādu.

Lexus Premium navigācijas sistēma ar Lexus pieslēgtajiem pakalpojumiem

LEXUS PREMIUM NAVIGĀCIJAS SISTĒMA AR LEXUS PIESLĒGTAJIEM PAKALPOJUMIEM

12,3 collu ekrānu pārvalda ar Remote Touch vai balss komandām. Sistēma piedāvā krāsainas 3D grafikas un daudz kartēšanas iespēju, bet, kad automobilis novietots stāvvietā, tā spēj pat ģenerēt QR kodu skenēšanai ar viedtālruni, palīdzot Jums sasniegt galamērķi, ejot kājām.

LS nodrošina arī tādus nākamās paaudzes pakalpojumus kā meklēšana tiešsaistē, Google Street View®, Panoramio® un Connected Traffic. Papildu ērtībām Jūs pat varat pārsūtīt maršrutu no datora vai planšetes uz sava auto navigācijas sistēmu.

Piekare

PIEKARE

LS teicamais līdzsvars un manevrētspēja ir meistarīgu autobūves speciālistu darba rezultāts. Savukārt saikni, ko vadītājs sajūt ar šo iedvesmojošo sedanu, vismaz daļēji nosaka tā vieglā multi-link pneimatiskā piekare no alumīnija, kas izmantota gan automobiļa priekšā, gan aizmugurē. Tā savienota ar augstas veiktspējas pneimatiskajiem amortizatoriem, kas nodrošina teicamu vadību un braukšanas komfortu. Adaptīvā regulējamā piekare ļauj vadītājam pielāgot vadīšanas iezīmes, izmantojot Drive Mode Select (braukšanas režīma selektors) funkciju. LS vadīšana ļauj gūt nevainojama plūduma un absolūtas kontroles pieredzi.

Dinamiska vadība

DINAMISKA VADĪBA

Braucot ar jauno LS, Jūs izjutīsiet izteiktu saikni ar automobili, kuram piemīt gan nevainojama stabilitāte, gan pārsteidzoša dinamika. Tā īpaši izturīgā šasija (kas izgatavota, izmantojot jauno lāzermetināšanas un kosmosa zinātnes iedvesmoto līmēšanas tehnoloģiju) ir apvienota ar pneimatisko piekari, kas nodrošina īpaši precīzu vadību un ērtu braukšanu. Standarta aprīkojumā iekļauta mūsdienīgā automobiļa dinamikas integrētās vadības sistēma (Vehicle Dynamics Integrated Management), savukārt stūres mehānisms ar mainīgu pārnesumu attiecību tiek noregulēts atbilstoši automobiļa kustības ātrumam. Avārijas apstākļos tas tiek noregulēts automātiski, lai palīdzētu izvairīties no draudošajām briesmām.

Lexus Hotspot

LEXUS HOTSPOT

Speciāli automobiļiem radīta iekārta, kas ļauj pieslēgt līdz 5 WiFi tālruņus, planšetdatorus un citas mobilās ierīces. Pastāvīgu barošanu nodrošina pieslēgums automobiļa elektrosistēmai, iekārtai ir antena uztveršanai, braucot lielā ātrumā, un varat izmantot SIM karti pēc savas izvēles.

Aerodinamika

AERODINAMIKA

Jaunajam LS ir klasē labākie aerodinamikas rādītāji, par ko var pateikties rūpīgi pārdomātām detaļām, piemēram, gandrīz pilnīgi līdzenai automobiļa apakšai un nelieliem papildspārniem uz priekšējo durvju statņiem un aizmugurējiem lukturiem. Šādi papildspārni, kas sākotnēji izmantoti F1 sacīkšu automašīnām, rada gaisa virpuļus, kas veicina gaisa plūsmu virzienā uz automobili un tādējādi uzlabo LS virzību caur gaisu plūsmu. Tas ne tikai uzlabo stabilitāti un vadību, bet arī veicina efektīvu degvielas izmantojumu un samazina vēja radīto troksni.

Ir darīts arī viss iespējamais, lai novērstu vēja pūsmas iekļūšanu auto salonā. Augstas kvalitātes laminētie stikli, logu rāmju moldingi un ciešais blīvējums nodrošina teicamu izolāciju. Turklāt tas palīdz mazināt arī troksni, ļaujot braucējiem izbaudīt vairāk miera. LS ir automobilis, kura vadīšana sagādā absolūtu labsajūtu, ko nodrošina nevainojamais līdzsvars starp enerģisko eksterjeru un mierpilno salonu.

Mark Levinson audiosistēma

MARK LEVINSON AUDIOSISTĒMA

Viena no pasaulē izsmalcinātākajām auto izklaides sistēmām, nepārspējamā Mark Levinson® Reference Surround audiosistēma ar 19 skaļruņiem visiem LS 600h L modeļiem ietilpst standarta aprīkojumā. Pateicoties tai, pasažieri baudīs nevainojamu 7,1 kanālu telpisko skaņu. Sistēmā ietilpst Bluetooth® mobilā tālruņa savienojums, Aux-in, 2 USB pieslēgvietas iPhone® vai mediju atskaņotāju pieslēgšanai.

Mark Levinson ir viens no pasaulē vislabāk zināmajiem augstākās kvalitātes audioaprīkojuma ražotājiem. Mark Levinson darbojas kopš 1972. gada un ir ieguvis leģendāra uzņēmuma reputāciju, pateicoties viņu ražoto sistēmu pārsteidzošajai spējai nevainojami atspoguļot vissmalkākās mūzikas nianses, oriģinālajam izpildījumam nepievienojot neko lieku, bet arī neko neatņemot. Uzņēmuma dibinātājs Mark Levinson pats ir radījis skatuves skaņu pulti, kas izmantota 1968. gada Vudstokas festivālā, un kopš tā laika viņu pelnīti uzskata par high-end audio industrijas aizsācēju.

Lai gan līdzīgu pieeju izmēģinājuši vairāki luksusa klases automobiļu ražotāji, mēs esam vienīgie, kuru automobiļos izmantots ārkārtīgi kvalitatīvais Mark Levinson aprīkojums. Tā kā Lexus automobiļi ir zinātniski veidoti izsmalcinātai un klusai gaitai, tajos ir izpildīti visi akustiskie priekšnosacījumi, lai braucēji varētu baudīt teju koncertzāles cienīgu skaņas kvalitāti. Mark Levinson sistēma katrā Lexus modelī ir rūpīgi pielāgota: komponentu regulējums, skaļruņu izvietojums un skaņojums ir īpaši pārdomāts, lai izveidotu unikālu akustisko vidi.

Salona apdares materiālu izvēle

SALONA APDARES MATERIĀLU IZVĒLE

Jums ir iespēja veidot tieši savām individuālajām vēlmēm atbilstošu LS salona apdari. Piedāvājumā ir pieci ādas apdares varianti – Black (melnas krāsas), Mellow White (silti baltas krāsas), Topaz Brown (topāzbrūnas krāsas), Light Grey (gaiši pelēkas krāsas) vai Ivory (ziloņkaula krāsas). Iespējams izvēlēties arī no vairākiem koka ielaidumu variantiem: brūna oša (ar matētu apdari), tumši brūna valrieksta, melni-pelēkas krāsas koka ("Shimamoku"), zelta krāsas oša un bambusa.

Hibrīda jauda

HIBRĪDA JAUDA

LS 600h L ļauj baudīt elpu aizraujošu sniegumu, ko nosaka vadošā loma hibrīdtehnoloģiju jomā vairāk nekā desmit gadu garumā. Novatoriskā Lexus Hybrid Drive sistēma intelektuāli savieno precīzi izstrādāto 5 litru tiešās iesmidzināšanas V8 benzīna dzinēju un jaudīgo elektromotoru, sasniedzot satriecošu rezultātu. Kopējā jauda ir 445 DIN ZS, bet paātrinājums no 0 līdz 100 km/h prasa tik vien kā 6,1 sekundi un ir pavisam nemanāms. Ievērojami, proti, līdz 8,6 l/100 km, izdevies samazināt degvielas patēriņu. Savukārt CO2 izmešu daudzums ir tikai 199 g/km, kas ir daudz mazāk, nekā varētu gaidīt no šādas klases automobiļa. Turklāt LS iespējams ieslēgt arī ECO režīmu, kas pielāgo jaudu un klimata kontroli, lai taupītu degvielu un vēl vairāk samazinātu izmešu daudzumu.

LS "smadzenes“ ir progresīvais enerģijas vadības bloks (Power Control Unit, PCU), kas pārrauga unikālā pilnā hibrīda dzinēja enerģijas sadalījumu. Elektromobiļa (EV) režīmā automobilis vispār nerada CO2 vai NOx izmešus, nepatērē degvielu un pārvietojas gandrīz bez skaņas. PCU pēc noklusējuma izmanto šo režīmu uzreiz pēc dzinēja ieslēgšanas vai braucot ar nelielu ātrumu. Savukārt ātrumam pieaugot nemanāmi tiek pieslēgts benzīna dzinējs, un abi enerģijas avoti darbojas harmoniski. Lielākā ātrumā jaudīgais elektromotors tiek izmantots vienmērīgai un tūlītējai griezes momenta kāpināšanai, kad nepieciešams paātrinājums. Kompaktais hibrīda akumulators nekad nav jāuzlādē, jo tam tiek izmantota kinētiskā enerģija, kas rodas bremzēšanas vai ātruma samazināšanas laikā. Pēc tam tā tiek pārveidota uzglabāšanai akumulatorā.

LS izmantota pastāvīgā visu riteņu piedziņas sistēma, kas nodrošina tik spēcīgu vilci, lai būtu iespējams tikt galā pat vissarežģītākajos braukšanas apstākļos. Tā hibrīda transmisija vienā vieglā, kompaktā blokā, kas nav lielāks par tradicionālo pārnesumkārbu, ietver elektromotoru, ģeneratoru, jaudas sadales planetārā pārvada mehānismu un motora ātruma samazināšanas zobratu.

Visā visumā LS 600h L ir tehnoloģisko sasniegumu un Lexus inženiertehniskās kompetences paraugs.

Nakts redzamības sistēma

NAKTS REDZAMĪBAS SISTĒMA

Apvienojot jaudīgu infrasarkano kameru ar tuvās infrasarkanās gaismas prožektoriem, nakts redzamības sistēma uztver automobiļa priekšā izgaismoto nakts attēlu. Attēlots uz 12,3 collu displeja, tas palīdz noteikt priekšā esošus objektus, krietnu laiku pirms tos iespējams saskatīt ar neapbruņotu aci.

Vairāk informācijas lūdziet tuvākajā pārstāvniecībā.

Lielu atbalsts

LIELU ATBALSTS

LS vadītājs var pagarināt sēdekļa spilvenu vēl labākam kāju atbalstam. Arī priekšējais pasažieris var izbaudīt komfortu un relaksāciju, ko dāvā pagarināmais lielu atbalsts.

Climate Concierge / Nanoe® tehnoloģija

CLIMATE CONCIERGE / NANOE® TEHNOLOĢIJA

Nemitīgi novērojot temperatūru salonā un ārā, revolucionārā „Climate Concierge" ir integrēta tehnoloģija, kas automātiski noregulē salona, sēdekļu un stūres apsildi. Infrasarkanie sensori monitorē aizmugurējā sēdekļa pasažieru ķermeņa temperatūru, pielāgojot gaisa kondicionēšanu un sēdekļu apsildi/ventilāciju. Turklāt godalgotā nanoe® tehnoloģija salonā izdala mikroskopiskus, negatīvi lādētus jonus. Pielīpot pie gaisā lidojošajiem putekļiem, nanoe® joni attīra salona gaisu un efektīvi deodorē sēdekļus. Tā kā to mitruma saturs ir 1000 reižu lielāks nekā parastajiem joniem, Jūs pamanīsiet arī to mitrinošo ietekmi uz Jūsu matiem un ādu.

Salona apgaismojums

DINAMISKS LED SALONA APGAISMOJUMS

Tuvojieties automobilim, un tas sveicinot ieslēgs iekāpšanas apgaismojumu sānu spoguļos un pulksteņa apgaismojumu salonā. Atslēdziet durvis, un ieslēgsies dienas gaitas lukturi – it kā LS pamostos. Nospiediet START pogu, un uz multivides displeja tiks attēlota eleganta animācija un mērinstrumentu panelis liegi izgaismosies.

NAV REZULTĀTU

Nav tāda automobiļa aprīkojuma, kas atbilstu Jūsu meklēšanai. Lūdzu, paplašiniet savu meklēšanu un mēģiniet vēlreiz.

ls 600h l hideki watanabe

MĒS NOLĒMĀM, KA JAUNAJAM LS JĀBŪT RADOŠAI NOVIRZEI NO TRADICIONĀLĀS NORMAS. MŪSU MĒRĶIS IR ĪPAŠI PROGRESĪVS UN INTELEKTUĀLS AUTOMOBILIS, KAM PIEMISTU PIEVILKŠANAS SPĒKS JUTEKĻU UN EMOCIONĀLAJĀ LĪMENĪ.

Hideki Watanabe, LS galvenais inženieris

Lai Jums nodrošinātu vislabāko Lexus pieredzi tiešsaistē, mēs un izvēlētie partneri mūsu vietnē izmantojam sīkdatnes. Ja Jūs turpināsiet pārlūkošanu nemainot iestatījumus, mēs pieņemsim, ka Jūs piekrītat visu Lexus tīmekļa vietnes sīkdatņu izmantošanai.

LASĪT VAIRĀK